[HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

leeuwtje

Re: [HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 13:30

Welkom Kimberly, Ik ben Leonie! :D

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 13:42

Welkom Kimberly! :D
Super leuk zo'n New Forest stal in mijn profiel staan ook foto's en info! :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 13:56

Hallo dames, ik ben kimberlEY!!!! :P
op de sjieke manier met LEY op het eind en niet LY op het eind is dat ook gelijk helder HAHAHA O:) _/-\o_

-O-

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:02

Ow sorry! :oo

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:04

Sorry!! :P opnieuw!!

Welkom Kimberley, Ik ben Leónie :wave:

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:07

Ik ook opnieuw dan haha!
Welkom Kimberley, ik ben Marlies! :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:08

hoi Léonie (laat ik het dan ook goed schrijven met trema ofzo :j ) en Marlies

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* _/-\o_

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:12

nouja als je het doet moet je het ook goed doen :o Het is Leónie! :P Maar geeft niks :P Leo is ook goed!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:20

WOEPS sorry leónie :D a.k.a. leo ;)

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 16:02

Welkom Kimberley!
Leuke pony die je (onderandere) rijdt!
Ik ben Birgit (geen officiele NFer meer, maar toch nog aanwezig hier)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 09:54

Dank je:D jij rijd ook leuke paardjes!!! :j

Léonie, hoe spreek je je naam anders uit dan leonie dan? waar leg je de klemtoon op, of zeg je gewoon leonie, maar vonden je ouders zo'n streepje wel sjiek de friemel??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:46

Welkom Kimberley, ik ben [***], ook geen officiele NFer meer eigenlijk.
Méiden wat ben ik hier weer lang niet geweest :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:48

Jetske_ schreef:
Ik kom uit Zuid-Holland

Me 2 :D.

Jets, is Lasko nu echt verkocht? :(:) Jammer, maar met borex ga je een hele leuke tijd tegemoet, dat zowiezo! :D Ziet eruit als een paardje waar je echt op kunt vertrouwen :)

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:12

Jorineeee :):)

Ja wat hebben jullie dat opeens snel voorelkaar Jetske, jammer dat hij verkocht is :(:)

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:20

Hee! :D

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:31

Hee

Oehh morgen ga ik nieuwe laarzen laten aanmeten :D Alleen is het echt zonde dat ik er nog eeuwen op moet wachten, hopelijk heb ik ze voor kerst :\
Maar de laarzen die ik nu heb zijn voor wedstrijden eigenlijk niet echt meer geweldig, je kan mijn mooie gekleurde sokjes er doorheen zien O:) Er zit een scheur in, en die wordt steeds groter.. Verder zijn ze nog perfect, dus ik hou die gewoon als trainingslaarzen.
Mijn nieuwe worden waarschijnlijk gewoon zwart met vetertje voorop en rits achter. De biesjes worden grijslak, bij de boog een dikke rand met grijslak (zit daarom nog wel te twijfelen of het een extra hoge dressuurboog gaat worden of een wat normalere, maar dat wil ik morgen eerst even gaan bekijken), en voornaam op de hak (wou eerst voorletters maar dat wordt dan BV, tja dat vind ik ook weer niks.. Ben ik net een bedrijf).
Ik ben net klaar met werken, en gooi direct het geld al weer weg.
Oh en dan moet er tegen de tijd dat ze er zijn natuurlijk ook een nieuw wedstrijddekje komen met een grijs randje, en mijn jasje moet misschien wel even vermaakt worden door er een grijs kraagje op te laten zetten O:)
*droomt lekker verder, want is nu dus al wel weer blut :D *

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:39

whahaha, ja dat zal wel aardig wat geld kosten denk ik 'zulke laarzen!!! :Y) haha, voor kerst :(:)

Ik heb net vandaag een nieuwe fiets gekocht, een Beach Cruiser!! Wit met mooi blauw && de banden zijn aan de binnenkant ook blauw, foto volgt nog!!! *D :j

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:11

Nouja, ze zijn ongeveer net zo duur als de laarzen die ik nu heb (en anders ook weer zou kiezen).
Nu wil ik toch eens een keer voor iets aparts gaan (ik hou het altijd bij save, en dit is al flink uitdagend voor mijn doen :') zal je hebben dat ze uiteindelijk klaar zijn, en ik ze niet aan durf te doen :+ )

Nice die fiets!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:12

haha, ja te mooi om aan te doen, hoop het niet vor je!
of dat ze straks echt NIET lekker zitten!
Ik heb ook een keer Petri laarzen gekocht & die zaten ZOOO K*T dat ik ze maar een paar keer aan heb gehad & daarna weer verkocht heb (gelukkig nog wel voor veel)

Maar je paard staat te koop zie ik, waar heb je die laarzen dan nog voor nodig, of ben je op zoek naar een nieuw paardje??

Ik ga trouwens ff afwassen, staat een flinnke afwas (pas van 2 dagen :') )

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:23

haha nou succes :+

Ja mijn pony staat helaas te koop.
Gezien ik niet verder met hem in de sport kan komen (Z2 bij de pony's is het hoogste, internationaal zouden we niet kunnen omdat hij een E is). En ik te groot voor hem ben.
En als ik kijk hoeveel ik van hem in korte tijd heb geleerd, en dus iemand anders ook in die korte tijd van hem kan gaan leren. Gun ik hem wel een nieuw plekje bij iemand waar hij opnieuw kan beginnen en weer iemand naar een Z kan brengen. Het is gewoon een super sport en leerpony.
Maar eerst willen we hem verkocht hebben, en daarna gaan we pas op zoek naar een nieuwe voor mij. Dan wil ik een jonkie welke ik dan wil gaan opleiden :)
Het zal dus ook niet veel uitmaken dat die laarzen nog lang duren, want wanneer mijn pony verkocht is zal het eerst een tijdje duren voordat ik weer op wedstrijd zal verschijnen ;)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:34

ah zoo, ik snap ;)
Wel jammer dat je niet hoger kan komen in de sport, maar mooi dat je dit hebt bereikt toch!!! vind het echt knap hoor!!
Het is inderdaad heel leuk om met een jong paard te beginnen, ik heb zelf altijd jonge paarden ingereden en ben daarom zelf nooit verder gekomen dan de B (reed op een handelsstal) dus nu rijd ik een 8 jarige, die pas sinds april (door mij) echt actief wordt gereden, met haar hoop ik ook verder te komen in de sport!! Alleen het is wel een pony & dat betekent dat ik haar tussen de paarden moet gaan rijden,z al wel zwaar worden, maar we gaan het proberen!!! :j

maar maakt dus inderdad niet uit van je laarzen haha ;) hopen da tje in die tussentijd niet ineens hele gespierde kuiten gaat krijgen dan haha :') Als je tips nodig hebt over het kopen van een nieuw paard, ik heb altijd veel in de handel gedaan, dus weet wel een beetje hoe het werkt!!!

wel balen dat je je eigen pony moet verkopen, maar het is inderdaad ook wel leuk als hij naar een leuk meisje gaat die er weer verder mee kan komen!!! :D heb je al kopers gehad??

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:42

Je spreekt mijn naam uit als Leooooooonie! :P Dus de klemtoon op de O :P

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:44

Klopt Lasko is verkocht, afgelopen vrijdag naar zijn nieuwe baasje gegaan. Viavia, dus wel fijner dan met allemaal verschillende kijkers via internet.
Hij krijgt een heel fijn plekje en kan daar de rest van zijn leven blijven.
Bo is zeker een fijn paard en ik ben heel blij dat ik die al een tijdje had. Zo'n 'gat' tussen verkoop en aankoop waarin je geen paard hebt is ook maar zo leeg.

Leuk dat je nieuwe laarzen gaat laten aanmeten Birgit! Naam op de hak (of letters), of überhaupt op eemn laars zou ik zelf niet voor kiezen, ik vind dat niet mooi.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:48

dus hetzelfde als leo alleen dan nie er achter:P haha ik zit hier in mezelf te praten hoe ik jouw naam moet uitspreken!!:P gelukkig woon ik op mezelf en krijg ik geen rare gezichten _O-

Jetske: Wat een ontzettend lekker ding die Lasko && wat heb je veel bereikt met die pony (of paard)?? sorry :o in die korte periode, echt knap hoor!!!! +:)+ Je nieuwe paard is ook mooi, ga je vast veel plezier mee krijgen!!! /3

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:50

Jetske ik las al op facebook dat Lasko verkocht is. En wel fijn dat het al heel snel geregeld is! :D Nu kan je weer veel leren met Borex! :D