Ik werk op de manege. Wel heel leuk werk dus! Maar vandaga waren er best veel beginnertjes en daar moet je echt veel achteraan rennen om te helpen bij het poetsen en opzadelen enzo.
Nee, ik geef geen les. Ik verzorg de stallen/paarden en zorg dat alles rondom de lessen vlotjes verloopt. verdre ook wat schoonmaakklussen en onderhoudt aan de weiden en het terrein. Leuk vakantie/weekendbaantje dus!
maaike: knapperd is het ook ! margriet: bleef ze nog zitten (sorry als ik er overheen heb gelezen) ik ehb al in je topic gereageerd en mocht je haar echt een oefenparcoursje willen laten springen, 25 mei is er bij de Catsellumruiters oefenspringen
hihi ik zie nu pas dat er een zeiltje tussen ligt dat is ook 'het' grote probleem bij Bambi: ik ben trouwens wel blijven zitten
het was idd bij de Vlietlanden, illigaal bij de water combinatie hij heeft hem al eerder gesprongen, dus daarom sprong hij nu wel. vorige keer stond hij eerst stil en besnuffelde het water
ik had in je topic ook al geantwoord. hoogtes zijn: 20 tot 40cm, 40 tot 60cm, 60 tot 80cm, 80 tot 100cm of hoger.
Laatst bijgewerkt door Jetske op 19-04-08 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb wel een klein probleem: in een oefencross op 11 mei zit elk jaar een zeiltje er is wel altijd een altenatief voor maar het kost nogal veel tijd, dus nu maar hopen dat hij hem daar wel springt..
ik moet nog vragen of ik een parcours op 90cm mag springen, 60-80 is eigenlijk te laag en 80-100 eigenlijk net iets te hoog. Bambi en ik gaan volgende week zondag voor het eerst officieel eerst een oefenrondje en daarna hetzelfde parcours maar dan officieel
het rare is dat hij aan de hand bijv. zeiltjes totaal niet eng vind, hij loopt er zelf naartoe gaat er op staan en kijkt je vragend aan van: "mag ik nu snoep?" als we het op de grond leggen en ik ehm erop af stuur doet hij ook gewoon, maar als we het onder een hindernis leggen...