BTW wie helpt met zoeken naar zadel.. ik kan het echt niet meer vinden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_BlackPearl_ schreef:Om jullie even op de hoogte te houden van 'mijn' NFje;
Ik zie net op mijn startlijst van volgende week dat ze hun debuut gaan maken komende week!Ze stratten al bixies, en gaan nu dus echt officieel.
En ik zal ze ook nog zien want ze moeten om dezelfde tijd de proefjes rijden als mij. Dan moet ik ze wel tegenkomen met inrijden! Aah, ik heb echt zin in vrijdag!! Kan ik die knappe pony weer eens zien, dat isn u ook wel weer een jaar geleden. (zal eens vragen of ze er niet nog een pony bij willen hebben)
Jorienn schreef:GESTOLEN!! HAFLINGER MET GESCHOREN MANEN + KOL!! Roepnaam ALVARO!! *klik*
http://alvarogezocht.hyves.nl/
_BlackPearl_ schreef:Jaaa ik ben geslaagd!!!![]()
![]()
Mijn cijfers zijn veel beter als ik had verwacht. Blijkbaar veel te streng nagekeken, had berekend dat ik op bijna elk examen een onvoldoende zal hebben (behalve wiskunde dan), en heb maar 1 onvoldoende gehaald. Op bijna allemaal wel een hele punt of zelfs nog meer hoger als dat ik dacht.
Mijn cijfers;
Nederlands: 6
Engels: 5
Geschiedenis: 7
Aardrijkskunde: 6
Economie: 7
Wiskunde A: 8
Kunst: 7
Combinatiecijfer: 7
leeuwtje schreef:HoiHoi,
Ik ben ook terug van eeen leuk weekend. Ik had dit weekend concert @ sea! De eerste dat was echt onwijs gaaf! Met Anouk en Di-rect was het echt super gaaf en leuk. Alleen de 2e dag was een beetje jammer zoals jullie hoorde. We stonden al op de parkeerplaats op de pendelbus te wachten en dan kan je weer naarhuis. We hadden er maar een dagje middelburg/vlissingen gedaan. Alleen alle restauranten in de buurt van het concert zaten BOM vol. Niemand was erop berekend en hadden dus weinig personeel en ook weinig eten. Er waren mensen die ander half uur moesten zoeken voor eten. Want er waren super veel mensen (40.000) anders op het concert geweest en daar een frietje gegeten hebben. Maar nu was waarschijnlijk gewoon nog de helft (20.000) die wel gewoon een slaapplek hadden in een pensioen of camping of hotel. Dus het was gewoon zoo druk. wij hadden driekwartier op ons eten moeten wachten! Maar goed alles is goed gekomen wel jammer dat het is afgelast!