Isolde is haar roep naam maar op haar paspoort Larina
Loshana
Geplaatst: 24-04-09 13:31
Marco-o
Ookwel gewoon Marco. xD
BNT95
Geplaatst: 29-04-09 16:48
Die van mij heet Sweety
BrenWhis
Geplaatst: 30-04-09 14:42
Ik had eerst ook een New forest
die heete : Whisper:D
mooie naaam hea haha grapje
love_johanne
Geplaatst: 01-05-09 22:52
Brummerhoeve Johanne (Justice HR x Briljant NF)
ik hou van haaaar heeel veel <3
Wiseke
Geplaatst: 03-05-09 21:32
MIster Moonlight! Orlando x Sky High
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 06-05-09 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Commercieel gedeelte verwijderd
JanaLover
Geplaatst: 05-05-09 10:09
Hoii.
Myn lieve new forest pony heet Jana! Ze is 5-4-09 4 jaar gewordenn.
We hebben haar gekocht in september 2008, haar vader = Hoppenhof's Shardon, & Moeder = M.Donna
Ik zou niet weten hoe ze op de naam Jana zyn gekomen, maar ik vind het een keimooie naam. Dressuur heeft ze haar eerste winspunt al. & springen wacht ik nog even mee, laat maar lekker wennen hier. Ik heb met de kerstcross van onze club meegedaan met 40cm, beetje laag voor een pony van 1.43 maarja, ze deed het in ieder geval super! Ze staat bij ons thuis samen met nog 10 andere paarden. Ze staat ook bij een NF in de wei, Bobby. Zij zit ook op deze site.
ik heb ook en NF: Coehoorn's pinksterblom(komt van stal Coehoorn en is met pinksteren geboren 22 mei), daarna is ze tot Princes of paradiso omgedoopt(de hele familie heeft iets met princes) nu heet ze dan Golden Magic(dat Golden klopt wel een beetje ze is bijna goudkleurig). Ze komt uit een Ollimac X Prins afstamming. ze is 1.47.9cm groot, en loopt thuis een parcourtje van af en toen 90 cm, maar k ga niet meer met haar op concours starten omdat ik haar daar weer iets te oud voor vind(paar dagen 21jr.). Ik heb nu ook een jong paard waar ik me mee op de sport wil gaan concenteren
Lex.....de goedgekeurde hengst van Brandy x Anydale Ron .Lex is geboren bij een oud mannetje die zijn pony's allemaal van dit soort namen geeft en mijn vader heeft er niet aan gedacht om er een spetterende naam aan te geven,vandaar. Dodo Dancer.... een enter hengst van onze Lex uit een Nieuwmoeds Patrick merrie. The Sjiem......een schimmel hengst van Burley Phantom Wicked Polka Dot....enter merrietje uit de stam van men.Krol uit Vledder Ten Ankers Jomaule....3jarige Lex,gefokt door stal ten ankers in Roderesch.
vroeger had ik ook nog een ten ankers pony,waarschijnlijk de bekendste uit de stam,ten ankers germoleander,oftewel leander.hij stond vorig jaar in het jubileumblad van de forester onder het kopje'BESTE FORESTERS ALLER TIJDEN" hij staat nu op Zangersheide van zijn pensioen te genieten
ashley_xx
Geplaatst: 09-05-09 00:03
Mijn paard heet Simba. En is dus ook een new forest.
Officieel heet hij Lopik's Renee. Lopik's omdat hij in Lopik is geboren.
Maar we vonden dat geen leuke naam, dus hebben we hem Simba genoemd, naar het leeuwtje uit de lion king. (was toen nog erg klein, daarom ).
Mijn kanjer heet officieel Everest Medrano. Hele mond vol. In het dagelijks leven gaat hij door met de naam Yankee. Precies zoals hij ook is; stoer van buiten maar met een piep klein hartje.
Watershof Boomer m'n 17 jarige ruin van Picasso die we voornamelijk Boomy noemen aangezien het aantal BROOMY'S in zijn papier. En Auburn Brightly Chestnut de 3 jarige hengst van Nelson die we Chester noemen.
Nozidia
Geplaatst: 25-05-09 14:21
Mijn bijrijdpoownie's naam is Sluypenberg's Vito maar ik noem hem gewoon Vito!