Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lauranaomi schreef:hoi tis misschien wel handig of je er bij zet merrie of ruin,denk zon 1750 euro voor Rocky?Dit ivm leeftijd en niveau van africhting
ElineGyan schreef:Mijn pony is Orchid's Gyan
Leeftijd: 7
Geslacht: ruin
Vader: kantje's Carlando(v.kantje's Ronaldo)
Moeder: Orchid's Disa Stolzii
Niveau: L springen met winstpunten(ben nu ong.half jaar bezig en begonnen in het B), kan nog veel meer, zeer goede techniek en goede bloedlijnen, veel talent, onder het zadel makkelijk 1.30/1.40 springen, Dressuur: B, In het begin zeer moeilijk, nu is er al veel verbetering gekomen, en heeft ook veel dressuur aanleg.
Gyan heeft een zeer goede en sterke achterhand,iedereen zegt het. springt altijd hoog over de hindernissen heen.
Jupiter schreef:Dankjewel!
ik bedoelde met dat golden wonder bloed, dat hij af en toe nog weleens fel kan zijn en zijn nek behoorlijk kan opzettendat zijn toch de wat arabische trekjes.. mijn vorige pony jupiter had dat ook(zelfde afstamming)
naomi_s schreef:Jupiter schreef:Dankjewel!
ik bedoelde met dat golden wonder bloed, dat hij af en toe nog weleens fel kan zijn en zijn nek behoorlijk kan opzettendat zijn toch de wat arabische trekjes.. mijn vorige pony jupiter had dat ook(zelfde afstamming)
over Golden Wonder blijft altijd een discussie of het nu wel of niet was...iig heeft hij super nakomelingen voor de sport en vind ik dat alleen maar een pluspunt in sport pony`s...