Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hebt het gelukkig zelf nog niet mee gemaakt

Heel knuffelig. Gaat vaak genoeg met z'n neus kroelen in je gezicht, hals en op je schouders als hij daar de kans voor krijgt 
Dus ja, hij is in een weekje tijd al enorm uit z'n schulp gekomen en begint nu echt een paar streken te krijgen

en ik ben voortaan helemaal weg van de kleur blauw, vorige week van mama nieuwe handschoenen gekregen, die waren blauw met wit, nu wil ik ook het dekje 
en dat ik dezelfde kleur dekje als springschoenen en shirt heb
dat ik met een lak hoofdstel rij en met handschoenen van wel 35 euro
... wel even uitgelegt dat ik zuinig ben op mijn spullen en bijna alles een eenmalige aankoop is
( behalve dekjes en sprinschoenen dan
)
Ik kende het meisje niet en heb der al helemaal niks misdaan haha maar niet op gereageerd dat ding was maar 4 euro maar ik heb ze helemaal niks gedaan ken ze niet en dan wordt mijn ding zomaar kapot gemaakt? Sommige mensen van tegenwoordig
We zijn om elf uur alweer opgehaald het was echt saai, zo ontzettend druk dus besloten we naar huis te gaan.
ik heb ook heel veel blauw, donkerblauw, fel blauw maakt niet uit maar blauw

Gelukkig geen modderpoel waar ze mok van krijgen, want anders hadden de Friese merries, waar Boelie bij staat, al helemaal onder moeten zitten
Die staan er al vanaf de herfst ongeveer in
Maar met wat geluk wordt daar over een paar weken eindelijk wat aan gedaan en hebben we dat probleem niet meer komende herfst en winter.
Maar die had ik eigenlijk voor me verzorgFriesjes ooit eens gekocht. Alleen is het een veelzijdigheidsdekje en die past niet goed onder het dressuurzadel in. Eerder reden we de oudste van de Friesjes met een veelzijdigheidszadel. En aangezien het nog steeds van mij is, is dat dekje met beschermers nu alvast voor Boelie
Maar het duurt nog wel ff voordat hij ze om en op kan hebben
_nvds schreef:Jaaa , 'JUllie'
). En het vrachtwagentje.
Dus ik ben er dol gelukkig mee.
maar eigenlijk is het niet echt oppassen. Het is meer film kijken en chips eten