Vind het wel jammer dat hij niet scherp is (heb ik ook niet gemaakt met mijn eigen camera, maar alsnog). Trouwens, ik ben nu natuurlijk vrij, dus wil graag eindelijk weer wat portfolioshoots doen in Zuid-Holland! Dus als iemand nog een paard (of meer ) heeft staan ?
haha ja, stom kind dat je bent waarom woon je zo achterlijk ver haha! Maar, we gaan nog wel een keer meeten. Maakt niet uit hoelang ik in de trein zit (4 uur heen & terug ook 4 uur) ik kom er ooit aan
Haha, is goed Als ik nou naar die andere school ging, was ik al een heel eind dichterbij. Maarja, heb toch gekozen voor een andere opleiding dus ik blijf nogsteeds hier in het grootste gat van heel NL zitten.
supertammy
Geplaatst: 08-06-11 14:21
Wat een gave foto Jetske!! En ook een hele leuke foto van Peppie Jorien, ze doet me heel erg denken aan een forester die ik een tijdje gereden heb.
Pfft, ruil nog even van school birgit! Mijn ouders zijn nu mijn toekomstige school aan het bekijken, vonden ze leuk hihi.
Ik heb ontslag genomen bij de action, mocht vanaf deze week alleen maar op zaterdag werken, was altijd wel slecht geregeld daar aangeien ik een contract voor ma - woe - don - vrij heb! Maar vanmiddag gelijk een sollicitatieformulier ingeleverd bij de plus, mocht gelijk meelopen en ben aangenomen, morgen eerste werkdag!
Ik ga juli. Misschien denkt hij wel juni? Ben immers een vakantiekracht, en daarna weekend.
_BlackPearl_
Geplaatst: 08-06-11 14:55
Wat super dat je direct al bent aangenomen daar! Wat ook een gezeik bij de action ja, echt raar dat je dan opeens alleen nog maar op de zaterdag mag.
Haha neeee ik wil echt niet naar die school. Die opleiding leek me hartstikke leuk, maar was uiteindelijk niet iets wat ik zocht. En geen paard meer, en op kamers daar. Laat mij maar hier zitten met mn poowniee
leeuwtje
Geplaatst: 08-06-11 14:56
Oow dat is ook niet handig! Misschien toch maar even navragen wat die man heeft opgeschreven?
Heb nu ook een papiertje waarop staat waneer ik zowiezo niet kan, ga ik morgen even laten zien! Ja, soms zijn die prijzen echt te duur voor het kunnen van het paard..
Oh Jetske, ik moet zeker nog een keer bij jou langsgaan, het is zo dichtbij! Moet ik naar station Leiden toch? Kan ik evt. regelen dat mijn vriend naar zijn vader gaat (oegstgeest) kan ik gratis rijden, vader is machinist En dan kom ik gewoon lekker foto'ss maken
Je kan het beste naar leiden centraal (of evt kan lammerschans of de vink ook, maar cs lijikt me makkelijker) Dat is chill zeg Zeg maar wanneer je langs wil komen. Na woensdag de 22e ben ik zo goed als klaar met school en heb ik alle tijd.