Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joscaa schreef:Vind hem mooi hoor!Alleen heb je foto 2 met flits gemaakt, of heb je aan het oog geknoeid?
AngelsDitch schreef:Pfoeiii Elizabeth... die is wel erg moeilijk hoor... ik zou er zelf niet aan beginnen, omdat het bekkie in het gras verdwijnd. Heel moeilijk.
heb je voor mij niet een mooie hoofdfoto van Tammy of Alli zonder al te veel schaduw?
Hmmm bedenk me net dat ik ook nog voor Maaike een opdracht heb liggen... En ben ook nog voor Inge bezig... hihi
SanneKyla schreef:Ik gaa![]()
Morgen begin ik met nieuwe opdracht
Winniiee, wil je de foto opgestuurd hebben?
Tekening gratis verzendkosten zijn dan voor jou (koker om in te verzenden en porto)
Zeg maar wat je wilt, Nee, accepteer ik ook
SanneKyla schreef:Ik gaa![]()
Morgen begin ik met nieuwe opdracht
Winniiee, wil je de foto opgestuurd hebben?
Tekening gratis verzendkosten zijn dan voor jou (koker om in te verzenden en porto)
Zeg maar wat je wilt, Nee, accepteer ik ook
SanneKyla schreef:Nog iemand anders leuke foto?
Joscaa schreef:Tekening, in koker. Dus kan die niet door de brievenbus?
Dan is het € 6,20.
Je kan hem ook gewoon in een grote envalop doen, en dan kartonnetje erin stoppen, tekening erin, voor gewoon €1,25 oid (gewone verzendkosten, omdat hij door brievenbus past).
Luca__ schreef:Wooh!
Ik zit nu op school!Zipp your Lipp. Mag 24 uur niets eten en alleen water drinken. Heb het nu al 9,5 uur volgehouden!
Is wel voor het goede doel!
AngelsDitch schreef:Nathalie had vanavond springles... ging echt super! Rosa sprong alles... op de waterbak na... haha Roos heeft Nathalie leren zwemmen. Maar de rest... driesprongen e.d. alles...