Ik heb scheikunde al gedaan, en duits net ook, en nu begin ik aan Nederlands 3 hoofdstukken
Wiskunde weet ik ook nog steeds niet hoe ik dat moet leren als ik het in de lessen snap doe ik er thuis helemaal niks meer aan, snap ik het niet helemaal dan lees is de theorie blokjes nog een keer door, meer kan je er denkik niet voor doen
ahh okeee, egt 3 vakken waar k slecht in ben haha , nouja scheikunde gaat nog wel ;p
haha inderdaaad zo doe ik t ook maar gewoon theorie doorlezen en kijken of k alles verder snap wat je moet weten, nouja en anders nog even navragen maargoed verder zou ik t dus niet weten.
Ik heb gekoeld, alleen nu nog niet heel veel verschil te zien, hij is niet dikker en niet dunner geworden, even morgen vroeg kijken en eerder opstaan om weer te koelen. Gelukkig lijkt ze er weinig last van te hebben want ze was net nog door de wei aan het rennen en doet niet anders als normaal We wachten rustig af, en hopen dat die snel 'krimpt' hahaha
nee, ik heb niks meet met Rachel gedaan... ik had echt geen zin, moest nog wat voor school maken en zo nog een pw leren waarvoor ik mijn boek nog niet open voor heb gehad