Nee, we willen eerst Omar verkopen en dan pas op zoek gaan naar een nieuwe. We weten niet hoe lang het precies gaat duren met Omar, en eigenlijk hebben we geen plek voor een derde paard (en ik geen tijd voor 2 met mijn examens).
Val hier ook weer even binnen Vandaag naar [***] geweest en het was een uh .. speciale ervaring Heb een ITP-topic en een filmpjesverslag-ding .. (zie onderschrift). Als jullie eens een stoere NF-hengst aan het werk willen zien
Vervelend dat rijden even wat minder gaat Michelle, maar gewoon lekker door oefenen en dat is hij over een tijdje vast weer helemaal zoals vanouds. Kan inderdaad wel van komen dat hij er onderuit wil komen.
aah komt inderdaad vast goed! ik heb ook net even een tijd gehad (tenminste hoop dat ik 'gehad' kan zeggen nu) dat het niet zo fijn ging chanoux was heel erg sterk op de linkerteugel en wou geen druk accepteren op rechts, maar vandaag liep ze zoo lekker, was echt trots op dr
Fijn dat het weer goed ging Daphne Al wat geïnteresseerd voor je pony?
supertammy
Geplaatst: 11-04-11 18:26
Ik kom ook weer eens even aanwaaien. @ Michelle: Wat een leuke foto van Simba. Het is wel echt een knappe pony om te zien. @ Birgit: Wat jammer dat je Omar moet verkopen. Hoe lang heb je hem nu al? Ik weet nog dat je hem toen net had en zo moest wennen.