Oh oh oh dames, wat kletsen jullie toch veel vol. Het gaat hard met ons topic... voor jeh te weet is deel 4 er alweer
Hee! Leuke foto's! Ik zou nog wat foto's van Jetske en Bambi plaatsen, die ik had gemaakt in Laren 1.2.3.4.Ik vind ze zelf niet zo goed gelukt, ik zat echt te klooien met de camera die dag, 't wou niet lukken..
Mijn scapa halster cob past ook Cob valt als kleine/normale full, maar als ik een pony zou nemen, krijg ik hem nouwelijks dicht om haar dikke kaken Maar hij zit wel op zijn kleinst Leuke foto's
Goed zo!Ik ga even met het eten bezig. daarna naar stal... ga voor het eerst sinds maanden weer eens rijden. Spannend!
en ik heb een nieuw dressuurdekje, voor de wedstrijden (neehoor ik heb niet veel gekocht vanmiddag ) een PK. Ik had nog een kadobon liggen die ik had gewonnen in Rijpwetering.
leuke foto's!!!hebben net Joerie en Blacky gewassen, en ik zit nu al weer eens beetje in de stress nouwjaa zonet kon ik waterbakje gaan poetsen Omar had in zn waterbakje gescheten het sukkeltje was wel mega ranzig... maar het is gelukt
Wat een blitse foon Jetske! Ik vind die dressuurfoto's ook wel heel leuk. Ik wist niet dat jullei daar zo goed in waren!
Rijden ging erg leuk. Wel weer wennen na een tijdje niet gereden te hebben. maaar het was erg leuk! Leuk en lief paardje.