Ja idd! Het is hier echt heel mooi weer, alleen een beetje wind maar daar gaan we niet dood aan Ik denk dat die organisatie ook niet blij is dat ze het hebben afgelast
Opgestaan, gegeten, hondje uitgelaten, manen getrokken, uur niks doen, manen getrokken, middag gegeten, manen getrokken, voor mama de was opgehangen haha Bo gereden en nu weer een beetje niks doen
Ik moet ook nieuwe laazen voor te trainen, heb nu hkm en vindt ze 3x niks die gaan het niet meer worden Ik ben helemaal verliefd op de petrie cognac, maar daar zit een mooi prijskaartje aan en ik weet niet of het mooi staat bij zwart tuig Wedstrijd, mondoni de lakkers
Nog geen beschadigingen, nergens dat het lak ofzo kapot gaat, eigenlijk helemaal niks kapot ofzo, ze zien er nog steeds als nieuw uit, en ik ben er niet zo heel zuinig mee
Ik draag ze wel alleen op wedstrijden en af en toen thuis, ik heb alleen geen idee hoelang ik ze heb maar wel al best een tijdje haha ik ga even nakijken want heb die doos nog dus misschien dat daar een leveringsbon inzit ofzo
Thuis gekregen op 17-08-2011 In het begin veel aangehad om ze in te rijden, toen ieder weekend met Dominique nog aangehad, toe een paar maanden niet en nu weer veel met Bodea