Heee ik voel daar een minimeeting aankomen... haha
Ik heb vandaag 2 uur lang langs de bakrand in de kou mogen kleumen... brrr ook bevroren dus. Nathalie had met Rosalinde oefendressuurwedstrijd. Die liep giga uit, dus ipv 12 uur, was ze zo rond half 1 aan de beurt. Maar het ging wel goed. Ze hadden 198 en 183 punten!
Hellleeuw Willen jullie me helpen? ik zoek een nieuw setje peesset + dresuur dekje (peesset = maat pony en dresuur dekje/pad maat full dresuur natuurlijk )
Morgen gaan we naar het strand... wel mooi met zonnetje hopelijk, maar wel koud.
Evaaa_
Geplaatst: 22-02-11 16:15
Hoihoi!
Ik heb een tijd terug heel even mee gekletst, maar ik zal nu wat vaker meepraten , jammer dat het inkakt hier! Ik heb dus ook een new-forester, nu alweer drie jaar in mijn bezit, hier issie: [RIJ-ITP] Mijn knappe pownybeest @ les
Stal_Fiore: Ik zal je topicje eens bekijken Morgen lekker naar het strand. Het is idd kkoud, maar met het zonnetje (uit de wind) is het heerlijk! Daphne: gefeliciteeerd!
ik heb eerdaags een nieuwe aanwinst (new forest uiteraard haha). Nou heb ik graag alles al van te voren voor de pony komt, maar nu vraag ik me af wat voor bitmaat hebben jullie voor de pony? Die van mij is 1.44 hoog met een pony hoofdje, hebben jullie dan 11,5 of 12,5?
Anders koop ik uiteraard gewoon een andere maat maar dan heb ik iig een idee
oeeh, dat is een goede vraag. ik heb eigenlijk geen idee wat voor bitje ik erin heb hangen, ik denk een 11,5.. ik zal eens kijken of het nog op het bitje staat!