Super dat je school nu allemaal zo goed gaat Joor! En niet meer zo ziekjes? Kan je alles alweer een beetje normaal eten? Die bio moet dan ook wel helemaal goed komen ja Omar flipt aldoor compleet met wedstrijden, ik moet het dan ook hebben van de wedstrijden waar ik 2 proeven kan starten en die zijn hier best weinig. Maar wanneer we een tweede proef in dezelfde bak moeten is hij direct al een stuk minder gespannen. Hij bouwt zo veel spanning op, en flipt dan ook een paar keer. Beetje lastig want we kunnen er verder niks aan doen. En ik stuur je even een pbtje met dat van verkoop.
Allemaal super doelen opgesteld
Mijn doelen: - natuurlijk hoop ik ook gezond en gelukkig te blijven - slagen voor mijn examen - lol hebben met Omar - hopen dat ik nog Z2 kan starten
Mensen nog uit geweest gister? Ik nog wel, was erg gezellig! Was 6uur dat ik weer in mn bed lag, alleen kon echt niet slapen. Uiteindelijk beetje geslapen maar was helemaal niet moe. Net bij opa&oma geweest, alleen nu voel ik me wel aardig brak..
_Liez
Geplaatst: 01-01-11 19:03
Ik lag 3 uur in bed! Fijn dat het gezellig was! Dat is indd een beetje lastig Birgit! Maar jullie hebben al zoveel bereikt. Daar mag je trots op zijn!
Hebben jullie ook hyves? We moeten ook echt een keer meeten.
_BlackPearl_
Geplaatst: 01-01-11 19:39
Dankje, dat is inderdaad ook zo en ik zie daarom ook echt weer uit naar het buitenseizoen.
Ohja, Jorine ik zal nu eens je pb gaan versturen.
Laatst bijgewerkt door _BlackPearl_ op 01-01-11 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kan helaas maar erg weinig rijden. Onze bak kunnen we echt niet in, en een binnenbak is een eind rijden (dan moeten we naar de vereniging). Dus we gaan nu 2/3x in de week daar heen. Dus pony heeft relaxte weekjes.
Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik denk nu aan bedrijfskunde. Eerst zat ik aan hippische bedrijfskunde te denken, maar nadat we de school hadden gezien en alles qua lesmateriaal enzo vond ik dat toch niet echt wat. Voordeel is weer dat ik met gewoon bedrijfskunde in huis kan blijven, dan ga ik gewoon naar Groningen.
ik ging om half 6 slapen, om half 11 weer wakker dus ook al zo lekker lang haha, en ik ga zo even douchen en klaar maken en dan om 10 uur naar djoeke en dan bus en dan uitgaaaan
Ik lag dan om 6uur in mn bed, maar viel volgens mij pas om half7 ofzo in slaap en werd tussendoor nog een paar keer wakker en dan duurde het weer even tot ik kon slapen. Was ook niet echt moe. Rond 11uur ben ik er maar uit gegaan want toen kon ik helemaal niet meer slapen.
Ah ook lekker lang geslapen birgit, not Sorry had je vraag overgeslagen of ik nog ziek was. Helaas wel, keelontsteking en choronische buik+hoofdpijn. Je wordt er toch niet vrolijk van..