Hahah goedzoo! Kringkampioenschappen in de B zijn toch niet zo spannend...
Pippelinos
Geplaatst: 20-05-13 16:30
Nee idd haha Anders had ik flexibel kunnen doorspringen maar wat doet onze kring, schaft flexibel springen op selecties af. Ik ga liever naar IB want daar zou ik pas trots op zijn
Hahaha jaa, zou echt zooo leuk zijn! Gewoon proberen voor het M! Weeet je oook hoe hoog dat is? 1.10 toch og 1 meter? of zit ik weeer eend heel raar te denken
Pippelinos
Geplaatst: 20-05-13 16:34
Wacht ik kan net alle selecties rijden als ik nu iedere week een wedstijd rijd, dus misschien dan kringkampioen maar sws geen BK daar mag iedereen naartoe dus is het niet eens een eer meer
M is 1 meter en Z 1.10 Maar dat trainen we thuis ook dus dat zal het probleem niet zijn
Hahaha, ga je het halen? Jes! Je moet nu nog 6 wp in de B. Dus 6 weken B dan 10 x L en dan een keertje M of zit het anders bij de L? Sorry ik ben echt een springleek
Pippelinos
Geplaatst: 20-05-13 16:41
Als het zo doorgaat spring ik 7 juli me laatste keer B want dat is dan de laatste selectie als het goed is dan B + 11 sta ik niet meer zo goed en kan ik geen kampioen meer worden spring ik die vast L
Dan 3 weken op vakantie, ik kon 25 juli thuis En dan dat weekend van 4 augustus niks want dat is dan te snel,
Dan 11 aug. Is BK maar die doe ik niet, dan doe ik ergens L mee En dat dan 7 weken op rij dus dan kan ik L + 14 zijn en kan ik 4x een balk of weigering hebben, en dan is het al eind september, en dan gaan we binnen M KNALLUHHH!!!
Als je in de L foutloos bent dan heb je meteen +2 Heb je 1 balk of weigering +1 2 balken of weigeringen heb je geen punten meer
Grote kans dat we elkaar gezien hebben, alleen we elkaar niet kende Weet je de datum nog? Dan ga ik me lijsten nakijken of ik toen ook gereden heb haha