Aaah bij de meeting toppic had ik gepost toch (lees anders nog maar even) maar ze vinden het voor die Rit goed ivm het goede doel etc en me moeder mischien mee zou doen ,maar 2 x helemaal erheen vinden ze weer minder..
Nou het is zo dat ik mee mag rijden (Waarschijnlijk hoor nog niet zeker!) met die Pink rit omdat het in Drenthe is. mijn pony word namelijk ontzettend druk als ze te lang op trailer staat. Hoeveel Km woon je van mij af? Is het geen idee om in Overrijsel te meeten ? Dat is al wat dichter bij mij...
Denk dat bijna elke bak nu bevroren is heel jammer maar helaas kan je er niks aan doen! Laat de zomer maar weer komen.
Weet niet of ik het al verteld had maar balou is verhuisd. Bij het andere plekkie stond balou super mooi maar helaas hadden ze daar geen bak. Waar balou nu staat wel en nog steeds staat balou super. Toennet even wezen kijken stond lekker te eten!
Bah we hebben heeel erg veel toetsen deze week totaaaal geen zin in.
Eventjes niet meer geweest. Lotte is verkocht. Heb haar vorige week zondag op marktplaats gezet en woensdag was ze al verkocht. Vanmiddag wordt ze opgehaald.
Ik moet het rustiger aan gaan doen vanwege mijn gezondheid en dan is 2 pony's toch iets teveel van het goede. Ze gaat naar een hele leuke lieve familie. Vind het wel heel moeilijk...
Jammer Michelle! Geluk weet je dat Lotte naar leuke mensen gaat!
Bah ben school even zat ! Moet zometeen ook nog een SO leren. Volgende week ga ik naar epplejeck schijnt een hele grote ruitersportzaak te zijn en niet duur.
epplejeck is leuk! ik vind het beter dan divoza, klantenservice daar is niks en bij epplejeck echt fijn, tenminste dat zijn mijn ervaringen
supertammy
Geplaatst: 08-12-10 17:49
Lijkt me ook leuk om nog eens naar zo'n superstore te gaan. Heb alleen niks nodig en ik weet zeker dat ik toch met spullen thuis kom. Kan m'n geld beter voor wat anders gebruiken, haha! Veel plezier bij epple!