Voordat ik naar buiten ging, konijnen hok open gedaan, dat ze ook de ren in konden. Liet de poort open, want zou als ik terug kwam konijnen in de tuin doen. Kom ik terug, door de poort die ik OPEN had laten staan, zit Smurf (jaa, orgineel he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joscaa schreef:Ben d'r ook al tijdje uit, maar ging eerst ff met de honden naar buiten.
Voordat ik naar buiten ging, konijnen hok open gedaan, dat ze ook de ren in konden. Liet de poort open, want zou als ik terug kwam konijnen in de tuin doen. Kom ik terug, door de poort die ik OPEN had laten staan, zit Smurf (jaa, orgineel he) in de tuin! Schrok me kapot, was hij over de ren heen gesprongen, gelukkig is hij niet weg gegaan, aangezien poort open was!?
SanneKyla schreef:Joscaa schreef:Ben d'r ook al tijdje uit, maar ging eerst ff met de honden naar buiten.
Voordat ik naar buiten ging, konijnen hok open gedaan, dat ze ook de ren in konden. Liet de poort open, want zou als ik terug kwam konijnen in de tuin doen. Kom ik terug, door de poort die ik OPEN had laten staan, zit Smurf (jaa, orgineel he) in de tuin! Schrok me kapot, was hij over de ren heen gesprongen, gelukkig is hij niet weg gegaan, aangezien poort open was!?
Haha, had je je gedachten er niet bij domme Josca??
Joscaa schreef:Haha, okee![]()
Kunnen we wel keertje meeten
Joscaa schreef:Oewh, sexy!
Waar heb je die vandaan!![]()
*gaat PB lezen*