Bo was echt super fris! Ik kom er amper opkomen ze stond zo te stuiteren.. Toen wel aardig warm kunnen rijden en toen het springen, eerst kruisjes en zo verder die ging allemaal goed, en toen kwam de oxer van 90cm ze valde die hindernis echt aan, ik had niks meer te zeggen dus kwam heeel kort erop, ze sprong stijl omhoog en klapte toen weer heel hard neer. Ik was me balans kwijt en toen kwam daar me allereerste val van Bodea hahaha ik lag pas stil om 20 meter van die hindernis, ik schoof echt heel lang door.. Maar de balk lag nog
Bodea rende de warm rij ring uit maar werd snel gevangen door mensen, die als eerste zijde 'zo hee die is fris' hahaha
Ik maar er weer op gaan zitten, had geen pijn ofzo alleen hele vieze bruine broek hahahah daar maakte ik me weer druk om
Maar goed, eerst een stijltje gesprongen toen weer dezelfde oxer, zie viel nu niet zo hard aan dus ze snapte denkik wel dat het zo echt niet kon, toen al meteen het parcour, voelde me echt aangekeken met me broek maargoed toch wel een aardig rondje gesprongen, kon naar mijn idee beter maargoed ik was allang blij dat ze foutloos was en het vertrouwen er nog was, 72.5 stijl heel onverwacht, en dat was genoeg voor de barrage
Barrage lekkerder gesprongen als het echte parcour en dat leverde ook meer stijl op namdlijk 75 En toen was ik 3e van de 26
Achteraf heel blij dat ik mijn bodyprotector heb aangedaan, want ik had het al heel warm met alleen me shirtje en jasje, en zij nog tegen me vader, ' ik doe hem toch aan omdat Bo nog vrij groen is met springen' me rug heeft ook best een klap gehad alleen daar heb ik gelukkig niks van gevoeld
Heb volgende week weer springen en dressuur dus als ik nu B+4 sta Dan hopelijk B+5 Die week erop niks 1/2 juni maar daar ga ik wel iets voor zoeken dus dan hopelijk +6 haha Dan heb ik selectie rosmalen dus dan hopelijk +7 9 juni Dan die weken nog niks
En als ik dan de L 5x foutloos ben heb ik 10 punten en dan op naar de M! Het moet en zal gebeuren, ik ga de selecties niet afmaken Brabantse is pas 11 augustus dus dat duurt me te lang dan wil ik al aan het einde van de L zitten hahahah
Heel plan
Ik moet en zal naar IB gaan, anders wordt ik gek hahahaha
Wacht, ken je van die truien van de lady sting? Die basic shirts, truien met een v hals, als je naar ib mag, krijg je van mij z'n shirt met archterop Esmee & kantjes Bodea met horfix!