Hmm, met een meeting kom ik dan niet Zowiezo vinden mn ouders dat totaal niks, dan zou ik al niet mogen. En pony is ook niet heel geschikt voor alles..
Welkom Fieke! Wat een leuke pony heb je!
Gister ging les totaal niet fijn helaas.. Begint instructeur ook nog vrolijk met de wissels. Pony was aldoor ook al zo stressig en met die vliegende wissels wordt tie helemaal druk in zn kop. Allemaal geen succes dus helaas.. En toen ik thuis kwam voelde ik me hartstikke beroerd, waarschijnlijk wat migraine.. Savonds was het helemaal vreselijk, heb me al een flinke tijd niet meer zo beroerd gevoelt.. En net vandaag en morgen vrij, maar ging vanmiddag nog wel redelijk dus ik ben ook maar gewoon met mn zus mee geweest naar de osteopaat. Haar paard is even flink los gemaakt, nu hopen dat het helpt.
Net les gehad, hij is nog niet zo heel erg lang onder het zadel. Hij begint nu kuurtjes te krijgen, hij draait zich telkens om. Vandaag ging het een stuk beter, hij liep beter, en kon zelfs sommige stukjes ontspannen.
Aaahh wat heb ik me toch heerlijk geslapen vannacht. Voel me vandaag ook al een stuk beter Nu eens aan het leren want ik heb morgen mijn herkansing.. En dan vanmiddag nog even langs de divoza om wat dingetjes te halen.
yes, i am proud of myself haha. Ik ga biologie herkansen, en heb al even geleerd voor maatschappijleer morgen. Enne, ik heb voor nederlands luister toets een 8,5 van een andere toets nog niks terug. Verder moet ik voor NL nog een klein schrijfopdrachtje doen. Voor aardrijkskunde mondeling heb ik een 7,8. Kan beter, maarja ben al heel blij hiermee!
Voor mijn engels mondeling een 8,5 Kreeg zowat een hartaanval toen ik het zag staan op 't magister, haha. En voor ma weet ik nog niet, die maak ik dus morgen.
Ben er echt blij mee, moet voor engels nog wel een andere overhoring & luistertoets maken, nederlands nog een opdrachtje en dan biologie herkansen, en ook nog een andere toets (veel kleiner) inhalen van bio. Ben alweer aardig bij, en blij met mn nieuwe cijfertjes .
Ja ben er zo blij mee! Ik ga zo ook nog even aan de bak, dan even vriendlief knuffelen haha & dan vanavond met mamma naar de media markt. Gister al met schoonmama geweest, haha. & vanavond lekker ER kijken, morgen toets maken en dan ga ik weer naar Celine en haar pony Peppie, wordt vast weer supper gezellig.
Ik woon a.s. zaterdag ook dicht bij Divoza Hij komt dan in Staphorst. Morgen Rep. Nederlands, hopelijk gaat die goed Heb nu katebak, en moet haasten. Praat als ik terug ben wel wat meer!!
Nee ik woon aan de andere kant van Groningen Maar mn zus moest nog even wat dingen halen bij de Divoza, en de EJ, en mn moeder moest wat kippen wegbrengen voor onderzoek (hebben heel wat vleeskuikens, die moeten na een bepaalde tijd soms voor onderzoek even uitelkaar geplukt worden en die dierenartsenpraktijk zit op hetzelfde industrieterrein).