Zit je er lekker op te broeden?! Ik ben wel benieuwd wat eruit komt.
Ik heb ook nog huiswerk te doen, dat ligt hier echt al 2 weken ofzo. Gaap.... maar ik heb echt last van uitstelgedrag. Zeg steeds 'zondag maak ik het', maar vervolgens zit ik te bokken en tv te kijken.
1tje is al uitgekomen! toen ik gister weer thuis kwam
Dat had ik dus ook. vanmiddag: om 3 uur ga ik beginnen - 3uur - over een half uur begin ik. - 3u 30 over een half uur - 4u - Black Beauty op tv - ach ik heb toch nog tij zat ...
ik ben er weer! het gaat al beter als gister, maar ik mag waarschijnlijk 3 hele weken nuet rijden ivm mijn pink..... ik hoop niet dat als ik er weer op zit het vertrouwen een stuk weg is.... nu voelt het iig alsof ik er zo weer op zou durven springen.
Bodem Ysselstein wil geloof ik wel mee, maar die pony waar Joyce mee onder uit ging Comm's Forest Urtiqua, die staat niet op ijzers! dus zal Joyce wel te hard door zijn gereden, en een bocht willen maken, en toen boem! denk ik hoor, het staat helaas niet op foto!
jammer van dat balkje bij jou. Ik dacht ook stieken: als ik iets hogere dressuurpunten had gehad .... haha Maar wij zijn toch niet tot de prijs uitreiking gebleven omdat we nog 2 uur terug moesten rijden.