Me telefoon is officieel helemaal kapot, Hij gaat niet meer aan, hij kon niet leeg zijn want hij heeft heel de dag aan de lader gelegen en heb hem niet gebruikt, hij doet dus niks meer ik denk ik ga hem aan de lader leggen misschien doet die dan iets, gaat er 10 seconde een rood lampje branden en nu doet hij dus weer niks
Ik denk s3/ s3 mini die mini is ongeveer iPhone 5 formaat Maar ik ben nog steeds aan het rondkijken, ik kom steeds weer andere leuke tegen maar ik moet wel gaan opschieten want vanmiddag gaan we er 1 bestellen
Aan huis, en dan hebben we thuis een buitenbak, maar waar ik les, 100 meter verderop in de straat is een stal met binnenbak en buitenbak
eldora1
Geplaatst: 16-05-13 16:33
wauww.. jij blij! ikke (woon er bijna) aan huis een buitenbakje van 20x20 en veder op achter in het land staat een huis waar ik ook mag rijden, een normale buitenbak 20x40 pff..wil echt een binnen bak xd
hij staat mooi op Rachel en schimmel! alleen hij is bij het kopstuk ( dar deel wat je zelf knoopt zegmaar) is veel te groot... even vragen of ik dat af kan knippen...