O zo gezellig, heb morgen een meeting met iemand op bokt, meisje waar ik al een tijdje contact mee heb! Gaan wat foto's maken van haar new forest ( ) pony!
Idd leuk! Lijkt me leuk om een keer met alemaal foresters (o.a uit dit toppic) een keer het strand op (ik woon totaal niet dicht bij het strand ,maarja je moet er wat voorover hebben )
hahaha, ik kan mijn rijbroeken niet vinden, lagen altijd in de 'extra kast'maar die is weg haha mama weet 't ook niet. Maarja! komt wel goed. Ik ga nu naar school voor nederlands toets die ik niet heb kunnen leren, dan race ik naar het depot om mn kranten te halen, loop ik de helft, ga ik omkleden en naar prinsenstad haha. Lekker druk dagje, kom ik laat thuis, mag ik ook nog gaan koken voor mn vriend.. Mijn ouders zijn er niet, heel fijn allemaal haha. Nou hij haalt maar patat ofzo voor zichzelf
_Michelle__
Geplaatst: 22-11-10 12:01
Jorine_Falco schreef:
@ Elin: lijkt me ook gaaf maar dan heb ik geen pony he ? haha ik ren wel mee. _O_ @ Elizabeth: Ja zal ik zeker doen!
haha ja dat zou wel een oplossing zijn! We hadden het er trouwens wel vaker over, over een meeting toch? Misschien moet 't er maar eens een keer echt van komen, met of zonder paarden en een centraal punt nemen!
haha ja dat zou wel een oplossing zijn! We hadden het er trouwens wel vaker over, over een meeting toch? Misschien moet 't er maar eens een keer echt van komen, met of zonder paarden en een centraal punt nemen!