, nouu, het was wel leuk, alleen echt mega saai, we waren de weg krijt en we hebben meeer dan 3 kwartier van onze shop tijd staan wachten op het vrindje van een meisje uit mijn groepje die niet naar ons durfde te komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, nouu, het was wel leuk, alleen echt mega saai, we waren de weg krijt en we hebben meeer dan 3 kwartier van onze shop tijd staan wachten op het vrindje van een meisje uit mijn groepje die niet naar ons durfde te komen
, we hebben dus helemaal geen tijd meer gehad door die stome jongen... maar ik wel een dingetje gezien bij de claire's waar je makkelijk een knot mee kan maken, alleen daar dacht ik pas later aan
dus ik ga kijken of ze die in den bosch ook hebben...

dus echt iedereen was boos
en nu moeten wij het ook gaan oplossen ook, haat me school echt, niks is goed geregeld helemaal niks, school waar ik op zit staat ook het slechte aangeschreven
maar ik wil graag iets met economie/wiskunde doen. maar we hadden pas een gastles over scheikunde en dat vond ik zo leuk!
alleen scheikunde is niet zo'n ramp, vind het veel beter als geschiedenis