deze is toch leuk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Liez schreef:Ik ben Lisa zit in 2 havo en heb een Nf genaamd Cateshill Balou ( op concour Sprookjes Balou ) We zijn nu B L dressuur maar doen geen wedstrijden in het dressuur. We zijn nu L startgerechtig en gaan na de winter over naar het L.
Wat heb jij een super leuke Pony Birgit
_BlackPearl_ schreef:Had gister weer les gehad. Omar liep erg fijnAlleen vind het zelf nog lastig om hem in een betere draf te krijgen en houden, instructeur wil hem qua beenwerk meer de kant op zoals hij in de middendraf kan maar dat vind ik nog wel een flink werkje om voorelkaar te krijgen, te houden, en te voelen..
En de vliegende galopwissel eens geprobeert, en hij deed het. Ik moet zelf gewoon niet te veel willen. Alleen werd Omar zo vrolijk dat tie na de eerste keer even zn hupsjes ging tonen
En mn instructeur zag de zz-l al wel zitten. Dan kan hij fijn even door dromen, ik kom de Z1 al nieteens door bij de pony's
Elin_ schreef:
Jorine_Falco schreef:@ Emily_ Ik ben Jorine, zit al vanaf 't begin in het topic en ben wel een tijdje weggeweest zoals bijna iedereen hier. Jou ken ik nog niet denk ik?