Noor ik zou gewoon starten. Proberen kan geen kwaad.
Mn punten waren op de eerste wedstrijd 187 en 166 en Op de tweede 182 en 167. De lage punten werden door dedezelfde jury gedaan. Ze is heel streng maar geeft wel Fijne tips
Ik heb vandaag school tot 4 uur en moet zo weg
Felien_Kyra
Geplaatst: 15-05-13 07:31
hahah ahh esmee.. wat raar dat alles om kwart over 8 al dicht zit, nog een leuke bday gehad maandag? (:
is je mobiel soms kapot?
____ welkom mandy en leuke foto's bronté !
_ leuk van de westernles Noor haha, is best leuk vond ik om een keer te doen, maar k houd het zelf toch liever bij dressuur/springen. ___ ahh ik tot 10 overhalf3, succes op school Anouk! wat voorn nivo doe je ? en welke klas?
& wat heb je allemaal gekregen, of heb je dat al ergens vermeld? sorry dan heb ik daar over heen gelezen ghehe. balen dat je telefoon kapot is te veel inbox ofzo toen je thuis kwam? ___ ahh das rot anouk bij mij gaat dit jaar niet zo goed, vandaag op gesprek; hopen dat ik over mag; maargoed moet dan nu 2 voldoendes gaan staan. sta er nu namelijk 4....
veelplezier met lessen Lynn !
___ vandaag Sandor even weer dressuuren, gaat de laatste tijd echt weer lekker ! 25 mei wedstrijd gepland ;'springen & dressuur dus dan weer gaan starten; tot de winterperriode hihi. dit weekend dan ook even voor meer wedstrijden opgeven ^^
Ik ben net thuis van school, ga zo Bo doen en hopen dat het beter gaat
@ Anouk & Felien Me mobiel deed in Turkije al moeilijk, wilde de wifi niet pakken, toen ik was geland, kreeg ik heeel veel binnen, waardoor hij niks meer deed dus ik zet hem uit, en nu doet hij niks meer Ik ben al aan het kijken voor een nieuwe
@ Felien Ik heb cowboy magic shampoo gekregen speciaal voor klitten voor Bo, 50 euro kadobon van het gareel, zakje beloningsslobber dinges iets voor Bo en ik mag nog iets uitzoeken maar weet dus niet wat maar dat zal wel een telefoon worden
@ Felien, hopen dat je over mag! Welk jaar zit je? Succes met rijden en je toekomstige wedstrijden!
@ Lynn, succes met lessen! En jaaa de taart was lekker
@ Noor, hopen dat je hoofdpijn over gaat Toevallig ook naar pro demos gebeuren in den haag?