Haha bedankt Ja zeker een foto moet me pony zo binnegaan zetten
Anoniem
Geplaatst: 20-11-10 17:40
ooogh ik heb nog een blooper gemaakt trouwens vandaag . ik ging met de meiden mee naar hun voetbal, we moesten half 1 verzamelen, had nog niks van mijn vriend gehoord niet dat dat hoeft ofzo haha maar alsnog dus ik kom daar aan, staan een 2 vrienden van hem, dus ik zeg gewoon hoi bob&tim en loop naar de meiden, wij gingen weg van de club maaar ik zie iedereen me zo nakijken en hoor een paar keer is het uit? dus ik keek achter me, nee hoor nog steeds niks door. Zit ik in de auto, krijg ik een smsje : ben je boos ofzo?... dus ik ; he nee hoezo ?
Blijkt dat hij daar gewoon achter stond, En ik heb hem niet gezien, maar vertrok eigenlijk alweer gelijk maarja.
Haahaa dat is heel grappig. Dan schaam je je ook. :p maar kan gebeuren.
Anoniem
Geplaatst: 20-11-10 17:43
Ja, maar ik heb zowiezo een hekel aan 't moment dat er een ''belangrijke'' wedstrijd is, en er allemaal mensen aan de kant staan.. En nu keek iedereen echt naar me van ; zo is het uit ? enne van wat doe jij nou. Niet dat iemand het even zei ofzo.
Oh nog wel leuk, meiden hadden 3-1 verloren , andere meiden 7-2 verloren. 2e jongensteam 8-0 verloren, en van mn vriend weet 'k t nog niet... Wil 't denk niet weten HAHA. Enne, als die veel verloren heeft zie 'k m vandaag gewoon niet want dan is die echt heeeeel sago.
Leuke dingetjes hebt je al bedacht voor je verlanglijstje Elin
Zo, Jetske heeft een hele verzameling zweepjes
Wat leuk Jorine van die pensioenstallen!!
Wat een schatje is dat hondje zeg Elin
Wat super leuk Jorine dat je gaat kijken bij die pony!
Wat raar dat je die toetsen nu opeens wel moet maken Jorine
Heel netjes van je wedstrijd Lisa. Erg leuke foto’s en super gave set
Zo dat is even schrikken Elin Gelukkig allemaal wel goed afgelopen Is je cap nu trouwens niet stuk gegaan? Ik ben 1x hard van mijn vorige pony gevallen, dacht opeens wat zit mn cap raar en toen bleek na goed kijken er een scheur in te zitten. Omdat je best wat last van je hoofd had is het misschien goed om je cap ook even goed na te kijken.