Ik stel ook altijd zulk soort vragen Vertelt mijn zus een verhaal dat ze is gaan logeren. Vraag ik: hoeveel taco's heb je op? ( ze hadden taco's gegeten)
heeyy ik heb me al een keer aangemeld, maar dat is volgens mij al weer 2 eeuwen terug;P
ff opnieuw:)
ik ben Mandy, 25mei word ik 15;D Ik woon in Nederland, heb twee honden ; Tybob en Dex. Over Dex is nu een topic. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=177&t=1713107 Natuurlijk heb ik een hele lieve mooie NF merrie. Joly`s Britta= Polsbury Pajero x Joly`s Shana Ookwel Eldora genoemt. word morgen alweer negen! kleine meisjes worden groot Ga binnenkort ff nieuwe foto`s maken en dan komt er een ITP topic:) ze houd van springen, lekker crosse en buitenritten rijden. Echte spring technieken heeft ze nog niet echt, maar het gaat steeds beter. Ook dressuur gaat steeds beter! Rijd geen wedstrijden, ben wel van plan om het ooit te gaan doen x) over de kleur ben ik nog niet helemaal uit. `t is soms richting valk en dan weer bruin xd als je meer wil weten pb maar:)