Als het goed is ga ik zondag bij een ruin kijken, kruising draver. Staat slechts 15 minuten van mijn huis, dat aardig kan dressuuren en start L springen. Alleen is springen dus niet echt wat voor mij hihi. Verder is er echt een mooi geied om buiten te rijden, allemaal top dus. En de bijdrage kan ik ook gewoon betalen, komt gelukkig niet zoals bij die andere blijkbaar boven de 150 euro uit.. Meisje is zelf 17, dus dat komt vast ook wel goed.
Hopen dat dat wat wordt Jorine klinkt heel erg leuk! Misschien vind je opeens springen wel heel erg leuk omdat dat paard dat natuurlijk ook wel gewend is enzoo.
haha ik denk het niet maar wie weet. pfft school zeurt opeens weer over toetsen, hadden ze me ouders gebeld bahbah. Haha maar even bewezen dat ik wel gelijk heb dus
Vriendin vond het leuk en wou dan wel wat kopen voor hem (zelf aangeboden) dus dat bracht me op een idee Maaar ik ben niet zo gierig en van kadootjes etc hoef ik ook niet hoor ,maar vond het wel leuk (zeker als ie nog wat leuks krijgt ) (Balletje is tegenwoordig maar 1 euro ofseu )
Normaal koop ik het liever zelf, maar ik mag niet meer zoveel kopen na dat ik nu nieuwe deken moet er nog 2 , moet scheerder betalen etc
ah, ik heb nu echt haat aan mijn school. Moet maandag opeens wél nederlands maken. Kan niet erge rpfft want dát boek heb ik dus niet thuis. Nouja.. NL is gelukkig niet moeilijk voor mij. maandag; nederlands dinsdag ; engels Mo woensdag; ak MO donderdag; - vrijdag; maatschappijleer.