Ja gign goed alleen in het begin echt niet .. uuk is echt een zeikerd als ik langs een ander paar dmeot. gaat die met de kop in d elucht lopen enzo En aangalopperren. Struikeld die gaat die verder in de galop.
Pffffff... dachten we 2 uur geleden lekker naar bed te kunnen, moest mn vriend nog wat uit het tuinhuisje halen. Blijkt daar een kat opgesloten te zitten. Heel zielig miauwen en kwam niet van zijn plek. Voelde wat botterig aan, had moeite met vlees eten, wilde geen water en van de melk nam hij een paar slokjes. Brokjes at hij wel een paar. Ken de kat echt niet... nog niet eerder in de wijk gezien. Hebben de dierenabulance maar gebeld en die zijn hem net komen ophalen. Volgens hen was hij een beetje uitgedroogd. Hopelijk is hij gechipt en anders gaat hij naar het asiel en gooi ik morgen door de brievenbussen een briefje en hang ik her en der op. Hij heeft zeker vanaf maandagavond, maar misschien ook al wel vanaf zondagmiddag in het huisje opgesloten gezeten. Echt zielig!! Hoop dat hij gauw z'n baasje terug vindt.
Ik ben er alweer een tijdje niet geweest, maar ik ga nu echt proberen het topic bij te houden hoor!
Awh wat zielig voor die kat dan. Gelukkig hebben jullie hem uberhaupt nog gevonden en even verzorgd totdat de dierenambulance hem kwam halen, heel lief. Schrok je niet ontzettend toen je vriend met die kat uit het thuishuisje kwam?
aah wat sneu voor die kat zeg.. Maar gelukkig ben je der nog optijd achter gekomen dat die daar zat en idd hopen dat die gauw zijn baasje terug heeft.! nja of niet want zo'n iemadn moet toch radeloos lopen zoeken ? Teminste ik wel!