Hahaha ik was het al aan het proberen alleen dan had ik alleen een rug of liepen ze weg ik heb vanavond nog, morgen heel de dag en zondag En anders dan vraag ik het wel hahaha
Vanavond is het beach party en ik weet dat 1 zo'n knappe moet oberen dus ik neem mooi me camera mee hahaha
Ik heb lekker gegeten, en werd bediend door knap meneertje 1 haha Ik heb nog geen foto Ik ga vanavond tijdens het feest wel proberen een foto te maken van meneer 2 haha
Bijna thuis van de les, ze liep zooooo fijn! Ze heeft die kniebewegingen weer terug! Ze kan dus weer strekken... Alleen mevrouw is hengstig dus ik had der ff een slofje aangedaan woensdag ben ik er niet en dan vrijdag laat ik het slofje eraf en dan hopen dat ze net zo fijn loopt!
Lesgever zei trouwens ook dat ze in een korte tijd ongelooflijk vooruit is gegaan! Ze is gewoon weer los in der lijf en ze krijg der goede sportpony uiterlijk weer terug
Pippelinos
Geplaatst: 10-05-13 22:08
Goedzo Noor! Goed dat je vooruit gaat!
Ik wilde net foto's gaan maken, was hij foetsie
Net was er op het strand een show iets ding, met Braziliaanse dansers, en die hadden allemaal een 6-pack Daar heb ik wel een foto van
Ik kan ze nog niet laten zien omdat mijn kabeltje niet op de ipad kan Als ik thuis ben krijg je ze
Ik ben net terug uit antalya, die busreis was echt een ellende Die vent kwam een kwartier te laat, en het leek wel alsof hij zijn tijd weer moest inhalen, hij ging hard En ja de wegen hier die zijn slecht haha dus ik voelde me een stuiterbal
Ten eerste, we dachten dat het binnen eten was en waar wij meestal zitten doet hij oberren dus ik al afgesproken met me zus dat ik tegenover haar ging zitten en dat ik dan zogenaamd een foto van haar zou maken alleen dan niet van haar maar van meneer op de achtergrond Maar vandaag was het buffet buiten dus dat ging al mis.. We zaten dus buiten, maar wel tegenover de bar waar hun drinken moesten halen Dus wij eten en dan als we klaar waren zouden we foto's maken, begint het keihard te regenen je denkt Turkije mooi weer, nu dus even niet Dus iedereen naar binnen verhuizen, en wij zijn hem kwijt dus geen foto kunnen maken we hebben net nog een rondje door het binnen gedeelte en buiten gedeelte gelopen, maar nergens kunnen vinden
Morgen nog een laatste kans, moet lukken!
Aaaarggh ik moet echt iets vertrellen maar dat moet via whatsapp