Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Jeanine_x schreef:dan duurt het nog wel ff, of ze zijn bij de post niet zo snel!
Ik ben me duikspullen pakkengaa alweeer duiken:D
tis nu alleen lekker koud!
AngelsDitch schreef:Hahahahah zit net op rtl 4 bij editie NL het weerbericht te kijken.
Hij liet een foto, zegt hij dat het een eikel is... neeee zegt het vrouwtje van editie NL dat zijn beukennootjes. Ik weet wel wat dat is hoor!
Kijk ik eens goed... hahahahahaha.... zis het de huls van een kastanje !!!!!!!!!!
Hoe dom kan je zijn????
Jester_ schreef:Dat is wel balen jaa margriet
Ik ga rijden, in me eindelijk complete set dankzij margriet
supertammy schreef:AngelsDitch schreef:Hahahahah zit net op rtl 4 bij editie NL het weerbericht te kijken.
Hij liet een foto, zegt hij dat het een eikel is... neeee zegt het vrouwtje van editie NL dat zijn beukennootjes. Ik weet wel wat dat is hoor!
Kijk ik eens goed... hahahahahaha.... zis het de huls van een kastanje !!!!!!!!!!
Hoe dom kan je zijn????
Die denken zeker ook nog dat melk in een fabriek gemaakt wordt.
supertammy schreef:AngelsDitch schreef:Hahahahah zit net op rtl 4 bij editie NL het weerbericht te kijken.
Hoe dom kan je zijn????
Die denken zeker ook nog dat melk in een fabriek gemaakt wordt.
Jester_ schreef: