Zie daar wel eikenbladen tussen staan voor pony's, alleen niet bij Weser-Ems.
Bij Hannover wel, maar wat wil nu? Lamento III komt uit Hannover, en heeft het New Forest boompje als brandmerk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liberty schreef:Een brandmerk met NF er in heb ik zelf nog nooit gezien, mss doen andere landen het? Caat_eve waar komt je pony vandaag?
De wedstrijdregister pony's kregen toen destijds een brandmerk van een halve boom met een S er in.
caat_eve schreef:
Heb even silron papieren nagekeken, fokker:
S.G. Liebrechts van Peursem uit Loerbeek
geboren op 27-04-1994, opgenomen in stam boek op 12-12-1994, ingeschreven bij newforest bureau te Vught...
Zn vader is Merrie Moscan en moeders vader is Young Windsome's Adrian...
Gehoorlijk New Forest toch als je het mij vraagt
Geen idee waarom hij een boompje heeft...
cle0o_o0 schreef:M_A_X: 2500
Muislover: 3000
EvaH: 2000 Erg mooie pony!
Vincenza: 1800
Tamaraatje: 3500
Leeftijd: 11
Geboortedatum: 22 april 1995
Ras: New forest
Afstamming: Young winsome's adrian X Merrie moscan
Kleur: Zwart
Hoogte: 1.48
Niveau: Z2
Prestaties: Z1 Zuid-hollands kampioen
Z1 Kring kampioen
Z2 Overijssels kampioen 2x
Z2 5e Zuid-hollands kampioenschap
Z2 13e Nederlandskampioenschap
Verder erg veel overwinningen die wat minder belangrijk zijn.
Prestatie pony
Voor meer informatie/foto's kijk alsjeblieft even in mijn profiel en op http://www.mijnalbum.nl/Album=DOQG3BBW
Neonlight schreef:caat_eve schreef:
Heb even silron papieren nagekeken, fokker:
S.G. Liebrechts van Peursem uit Loerbeek
geboren op 27-04-1994, opgenomen in stam boek op 12-12-1994, ingeschreven bij newforest bureau te Vught...
Zn vader is Merrie Moscan en moeders vader is Young Windsome's Adrian...
Gehoorlijk New Forest toch als je het mij vraagt
Geen idee waarom hij een boompje heeft...
Niet opgenomen in het stamboek op 12-12-1994, maar ingeschreven op die datum. Opgenomen in het stamboek kan pas op 3-jarige leeftijd, en bij die opname worden ze gebrandmerkt.![]()
Jouw pony lijkt zo een volle forester, maar wat is de vader van de oma van je pony (van moeders kant)? Mijn veulen en jaarling is namelijk ook Lamento III x Kantje's Ronaldo, lijkt zo ook wel een volle, maar alleen al aan de kleur zie je dat ze dat niet zijn.![]()
Risjsjuh17, ik taxeer nu even aan de lage kant omdat we geen recent iets weten, maar zeker dus wel 7500 euro. Maar kan ook vlot het dubbele zijn, als ze nog steeds blessurevrij hoog loopt! (Blessurevrij omdat jonge pony's hoog in de sport natuurlijk altijd een risico is.)
liberty schreef:@ caat_eve, is Silron zijn stamboeknaam? En waar heb je je pony gekocht?
Neonlight schreef:Site met duitse brandmerken: http://www.pferdekutscher.de/home/brand/brand.html
Zie daar wel eikenbladen tussen staan voor pony's, alleen niet bij Weser-Ems.
Bij Hannover wel, maar wat wil nu? Lamento III komt uit Hannover, en heeft het New Forest boompje als brandmerk.
Yvonnelind schreef:Dat taxeren hier wil niet echt hè..?
Ik heb nog geen enkele reactie.
Yvonnelind schreef:De pony van Cle0o-o0 is erg mooi, al vind ik de afstamming minder interessant. Die is echter ook niet zo belangrijk meer als je nagaat wat die pony al gepresteerd heeft! Boven de 6-7000 euro zit de pony zeker, maar met zulke paarden is het maar net wat de gek ervoor geeft. De prijzen kunnen dan hoog oplopen.
Een super pony om internationaal ook een kans te maken bij de pony's misschien.
Yvonnelind schreef:Ik hoop dat die geboorte datum (2005???) niet klopt, want dan zou je haar véél te vroeg onder het zadel hebben.
Ik ga ervan uit dat de pony geboren is in 2003 (typ foutje zeker).
Ik vind het een mooie pony om te zien. Ik ga ervan uit dat ze ongeveer B nivo loopt en niet voor de keuring is geweest.
Ik zie geen ook predikaat bij de moeder staan, dus...
Ik denk dat jouw pony rond de 2500 euro waard is.