mijne had ook rust vandaag. dit jaar ga ik nog niet op instructie kamp.. jackson vindt ik nog te groen en denk dat het dan zonde is. volgend jaar wil ik wel graag gaan
Lekker rustig voor de paardjes op zondag haha, mijne hadden ook rust. Ga dit jaar niet naar instructieweek, ben vorig jaar en jaar daarvoor wel geweest.. Maar weet ook niet wat voor paard ik dan heb en of ik er dan überhaupt een heb En daarnaast is het ook niet zo leuk om alleen heen te gaan..
Ik heb me niet ingeschreven, ik wilde graag week 6 of 7 maar we zouden die datums vrij houden omdat ik dan met vriendinnen op vakantie ga dus kon me eigenlijk niet opgeven maar ik ga nu wss volgend jaar met iemand die ik wel echt ken
Nou mij eerste schooldagje zit er weer op, was wel leuk om iedereen weer te zien maar ben toch liever thuis haha.
Ik heb Bodea net gereden was mooi vroeg thuis van school Ik heb vandaag bij ons thuis in de buitenbak gereden normaal ga ik naar de binnenbak hier in de straat maar onze bak was mooi droog dus ik dacht ik ga mooi thuis rijden Ze was heel fris maar niet vervelend, onze buren hebben een puppy en nu er geen blaadjes meer aan de heg zitten vond de puppy het erg leuk om telkens een stukje mee te rennen en Bodea deed er weer gezellig aan mee bij de andere buren waren de oppaskindjes buiten aan het spelen die Bodea ook wel erg leuk vond maar tussendoor toch wel fijn kunnen rijden, morgen denkik toch maar even naar de binnenbak want daar zien ook spiegels en dan is wel fijn rijden, even me vader meenemen om de proeven te oefenen voor zaterdag en dan zaterdag me L1 debuut
Zag toen straks dat me wedstrijd in berlicum volgende week is afgelast door te weinig inschrijvingen vind het wel jammer want het is nog geen 5 minuten rijden. Snel even op startlijsten gekeken en nu ingeschreven voor 19-01 in Deil heb er nog nooit van gehoord en is een ruim half uur rijden maarja ik wilde graag op wedstrijd dat weekend
Ik ben ook weer thuis, 2x 2e met 184 en 183 punten Maar ben zelf niet helemaal tevreden, ze was zo gespannen in de ring en ook met inrijden, ze vindt het nog steeds moeilijk om op een ander te ontspannen na 20 minuutjes in de inrijbak ontspande ze zich eidelijk maar toen moesten we alweer naar de ring en toen was ze weer ontzettend gespannen, sommige stukjes wel fijn kunnen rijden. Voor de eerste keer L1 vond ik het wel redelijk gaan we hebben wel met de prijsuitreiking 2 bekers 2 rozetten en 2 zakjes voer gekregen
ik ben ook net terug van de paardjes. ze hebben nu een schuilstal waar ze onder kunnen staan dus als het regent hebben ze mooi droge beentjes.
Pippelinos
Geplaatst: 13-01-13 17:53
Fijn van de schuilstal Anouk!
Ik zie net me startlijst voor zaterdag in Deil De paarden de E pony's en de D pony's en de L1 en L2 zitten allemaal bij elkaar, ik moet al om 18,53 en om 19.08 en de laatste start pas om 21.38 vindt het eigenlijk een beetje vervelende tijden want het is echt te ver om op en neer te rijden en wachten duurt ook wel ontzettend lang, misschien dat er nog iets geregeld kan worden met het secretariaat