Ik heb hier op Schiphol net de wifi te pakken, alleen we gaan zo al instappen dus ik kon nog even een kwartiertje hier zijn en dan naar het vliegtuig en dan om 18:55 de lucht in
Heey! Gistere was het leuk... Wel echt mega hoofdpijn... Heb toen een paracetalmol gepakt moest ik kotsen :s ik ben naar school gegaan maar ik ben wel na 2 uur naar huis... Heb weer hoofdpijn.... Zoweeer even proberen wat te slapen en dan hopen dat het goed komt
Heey! Een vriendin an me heeeft dus net mijn tas geslooopt.... Ik ga dasdellijk met mama naar de schoenmaker, ik hoop dat die nogg gemaakt kan worden..
Ik wordt echt gek van die wifi hier Ik weet niet of ik vanavond verbinding krijg, dus ik zeg jullie alvast gedag Xxx
Pippelinos
Geplaatst: 07-05-13 16:23
noorhermans1 schreef:
Heey! Een vriendin an me heeeft dus net mijn tas geslooopt.... Ik ga dasdellijk met mama naar de schoenmaker, ik hoop dat die nogg gemaakt kan worden..
super gaaf es! veel plezier nog! jammer van de wifi...
Regendans
Geplaatst: 07-05-13 16:25
esmee_akker schreef:
noorhermans1 schreef: