Ik moest helaas al om 7:30 opstaan en ben net pas thuis dus Bo heeft vandaag vrij Ik heb schoenen was eigenlijk ook nog op zoek naar andere schoenen alleen die waren overal uitverkocht, helemaal nergens meer waren ze er ik ga over 2 weken wel even terug
wat voor schoenen heb je? en wat voor schoenen zocht je? naar welke stad ging je?
ik werd om half 10 wakker, toen ben ik naar benede gegaan en even op de computer iets gedaan. toen ben ik weer naar bed toegegaan om te lezen en om half 3 was mijn boek uit daarna ben ik gaan omkleden en naar achtere gegaan om te mesten en Rachel der benen te doen nu een beedje comuteren en dadelijk eten en dan tv kijken
Pippelinos
Geplaatst: 03-05-13 18:42
Een soort slippertje ding, ik zal wel ff een foto maken Ik zocht lage all stars in het wit maatje 37,5 Ik ben eerst naar Rotterdam geweest, alleen daar vielen alle winkels best wel tegen dus toen maar naar den Bosch gegaan
Ik heb ook nog een donkerblauwe riem voor in me wedstrijd broek alleen die zat met zo'n oerlelijke rode riem in een pakje dus daar zit ik mee opgescheept
Ik stuur even een foto, heb een dilemma, ik weet niet welke showergel ik mee op vakantie moet nemen me aller fijnste kan niet mee want dat is een mouse en die kan niet in een ander flesje hahaha