Mmm, daar ben ik ook zo ontzettend goed in, nee kan nog wel eventjes wachten. Uur later, ach dat kan vanavond wel, 's avonds dat kan in bed wel, in bed ik ben moe!! En dan komt het er niet van en heeft Sanne een mooie 4
was om 3 uur vrij, maar mochten (gelukkig) half uur ofzo eerder weg en heb best snel gefietst is vet moooi weer hier!!!! dus ik ga weer, ga lekker op mn super merrie miepje rijden 8
Zo krijg je teminste leuke reacties Maar ITP is veel leuker, heb je tenminste niet van die Pennymeisjes die de hele tijd zeggen: echt vet cool man, vert leip (word je echt dood moe van ) Maar gelukkig heb ik jullie
Uitstellen. Dat herken ik. Moet wssl naar 3 VMBO ipv 4 havo. *huilt heeel hard* Naja, halve klas blijft zitten, dus hebben we iig een gezellige klas volgend jaar. Maar kan ook nog wel mischien naar 3 havo, en als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeel erg mijn best doe, kan ik nog naar 4havo, maar mentor zegt, dat niemand op school met zo'n raport nog overgaat, als tie ze best nu heel erg doet, dus ga helaas maar uit an havo3.
Laatst bijgewerkt door Joscaa op 07-04-08 16:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Haha,, ja daar heb je het al.. ik kijk niet naar penny berichtjes! Nee grapje. had gewoon nog niet gekeken bij mijn topic!! Ik zal de volgende keer beter opletten Whaha