doei!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Veel dribbelen en behoorlijk hard in galop. haha... na de galop zei ik nog: "Zijn we het veulen niet verloren onderweg?". Gelukkig niet.
_miss_ky_ schreef:kan je er dan ook in zwemmen !?

Luca__ schreef:Echt leuke foto's ja!![]()
ik wil nu eigenlijk ook naar mmijn pony gaan, maar de eigenaar neemt niet op, en ik mag niet alleen rijden![]()
Trouwens, ze is morgen jarig!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand nog een leuk idee wat ik voor haar kan maken/kopen?
Dus precies even oud
?? Mijn moeder gaat geregeld mee (volgend weekend weer dus dat word nieuwe foto's op bokt
) best wel handig zon moeder die een foto camera heeft die toch best wel scherpe foto's maakt
Dus dat werd mijn kamer opruimen,,,, Bakje weg dus Presley vind het nu nodig om in de droger te gaan liggen, rare kat heb ik
! Heb trouwens ook nog super lieve foto's van Presley weer gevonden toen het nog een Kitten was...... hier komen ze dan maar

Maar toen mochten we hem alsnog hebben omdat die mensen er haast nooit waren en hem geen aandacht gaven... ik heb trouwens nog een geweldige foto, moet altijd laggen als ik hem zie 
? Vinden jullie dat helemaal niet zielig voor mij, ik voel me super eenzaam nu
Ghehe,,, Ik Ben In Een Verveling Bui En Weet Zoals Gewoonlijk Niet Wat Ik Moet Doen