[HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:42

hahahaha ja, :P ben je nu net thuis?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:44

Ja, nouja iets van 10 minuten. En was na school nog even naar de ruitersportzaak geraced, even een dingetje voor Omars hoofdstel halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:49

haha oké, en geslaagd ? :D Ga je omar nog rijden vandaag?

Enne, hoe is het met je zus d'r paard! En joerie? Die is verkocht toch?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:00

Ja, ze hadden het gelukkig liggen.
Omar heeft vandaag even een dagje vrij. Ben zelf niet echt lekker vandaag, vooral moe, en gister heeft hij met les weer fijn gelopen dus hij mag ook wel even een dagje rust.

Met Vos gaat het redelijk. Zo'n lief en braaf beest, maar hij is de laatste 1,5jaar 8cm gegroeid.. (hij is nu 1.80!) Daar heeft hij nu waarschijnlijk toch wel wat last van, het wordt hem op dit moment even een beetje veel. Dus ze is nu van plan om even een paar maandjes wat rustiger te doen met de wedstrijden. Hij moet nu even wat tijd hebben om alles weer op een rijtje te zetten want hij is de laatste tijd gewoon vaak heel dwars, vaak omdat hij nu ook even niet sterk genoeg is voor alles.
Ja Joerie is vorig jaar verkocht, naar een super plekje. Hij staat nu op dezelfde stal waar we Omar vandaan hadden! De moeder van het meisje had wel eens op hem gereden :P En dat meisje is al snel met hem wedstrijden gestart, en nu al M2! Helaas gaat dat nu ook wat minder, hij heeft weer een beetje de zelfde problemen als waar Jeanne toen in de M2 tegenaan liep. Maar ze traint nu lekker door en is helemaal gek op hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:02

Jemig die is ook groot dan! 1.80 :oo Is voor je zus ook wel een verschil met Joerie dan, haha :)) Waar liep Jeanne dan in tegenaan in de M2? Sorry als ik het vergeten ben of als het privé is, haha. :P

Heb je nog wat foto's ? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:10

ooo ik ga ervandoor, dag ladies tot dalijk. :+:

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:11

Hij kan eigenlijk niet meer op de achterhand terwijl ze dat nog meer willen zien, en hij moet meer opgericht. Maar door zn bouw is dat gewoon zo lastig. En verder nog wat dingen waar hij door zijn bouw zo veel moeite mee heeft.
Haha, ja was echt een groot verschil.
En komend jaar willen we op zoek voor een paard voor mij. Dan wil mn instructrice mij ook op zo'n grote hebben. Leek mij al niks dus ik zei al tegen gaar; Dan kan ik met poetsen zn kont ja nieteens zien. Maar nu heeft ze me beloofd dat ik dan een krukje van haar krijg, zodat ik zn kont kan zien als ik aan het poetsen ben _O-

Foto's zal ik zo wel even opzoeken! Maar we gaan nu eten

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:54

Even wat foto's van die van mn zus;
Afbeelding

Afbeelding
Met hun viertal, waren ze Groninger Kampioen! En zijn dus met hun ook naar Ermelo geweest voor het NK :D

Afbeelding
hihi, en ik op de reus :Y)

Helaas niet echt leuke rijfoto's van hun van de laatste tijd, kan nu niet vinden iig.

En ik kwam net een hele schattige tegen. Dat was een van mn laatste keren op Blacky. Was net voor een grote buitenrit die we met een hele groep gingen maken van de vereniging.
Afbeelding

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:01

En nog wat foto'tjes van Omar :o

Afbeelding
Op het NK :D

Afbeelding
Dit is van 2week geleden, wel jammer van die spanning.

En nog een foto'tje van Indy, hier nog samen met kleine Limo. Limo is nu al stukken groter, en is al een tijdje bij zn nieuwe baasje. Indy is nogsteeds Omars trailervriendinnetje.
Afbeelding

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:02

Aaah ik ben er weer :)) :):)
ik zit in telefoon dilemma -O- Blackberry of een Samsung Star Qwerty?

:')

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:06

Dank je Jorine, de site is nog niet af... maar ach.
Nee dit jaar is ze niet gedekt... over 2 jaar weer denk ik. Volgend jaar gaan we trainen voor de kroonproef.

Wat een knapperds heb je toch Elizabeth!!

BP, mooie foto's! Vooral die laatste is uberlief!!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:29

Razzle heeft het maar goed in Tsjechië, hij wordt een beetje dikkie dik.... hihi:

Afbeelding

En nog een mooi overzichtje (zoek mijn veulie):

Afbeelding

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:47

Hoe koud is het nu in Tsjechië Margriet? Het weer ziet er daar nog zo vriendelijk uit. Razzle is leuk! <3 Ik vind hem wel een unieke verschijning met die kleur en dat staartje.

Leuke foto's van alle paardjes Birgit. Die nieuwe van je zus is inderdaad een reus. Wel en leuk paard om te zien. Omar loopt zo te zien ook lekker (zag je stand ook al in je onderschrift). Jeeej! Leuk hoor. En nu weer al plannen voor een groot paard... pfff... vind je dat niet moeilijk om iedere keer weer met een andere verder te gaan?

Met telefoons kan ik je niet helpen Elin... Wat dat betreft zit ik nog in het stenen tijdperk. Ik heb een mobiel, maar dat is het, haha. Ik kan niet eens kiezen welk abonnement ik moet nemen, dus heb al jaaaren pre-paid.

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 06:25

Knappe Razzle <3 Ik ben wel heel benieuwd wat voor kleurtje hij uiteindelijk wordt, door zn aparte staartje.

Elin; Ik heb daar ook niet bepaald verstand van :o
En ik zat net je profiel te bekijken, ik ken je pony nog van de vorige eigenaar! Die reed bij dezelfde verenging als mij en heb ik nog een tijdje mee in de les gereden. Hartstikke leuk beestje!

Elisabeth; Ja ik vind het ook wel moeilijk dat ik ook voor Omar weer groot wordt en ook hij weer verkocht moet gaan worden. Maar het moet nu wel echt, ik hoop nog Z2 te kunnen starten en dan kijken we wanneer we hem te koop gaan zetten. Hij is nu 14, volgend jaar 15 dus. Jonger gaat tie niet meer worden :Y) Hoger kan ik niet meer komen (nouja, instructeur wou mij naar het Z2 paarden hebben, maar dat zie ik niet bepaald zitten..), en ik denk dat Omar het ook fijner heeft om nog aan 1 iemand alles te leren. Ik heb ook zoveel van hem geleerd, dan kan er na mij nog mooi iemand zoveel van hem gaan leren, en lekker weer vanaf onder aan beginnen met wedstrijden. En als hij dan net zo'n mooi plekje als Blacky krijgt dan voelt het bij mij ook wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:01

@ Elin: We gaan voor een blackberry. :D
En nee níet omdat heel nederland die al heeft. :)) Samsung star Qwerty is echt niks.
Heb ik ook een week gehad, kon 'm nog terugbrengen bij Media markt ook.. :=
Vindt je de Samsung B7330 niet leuk? Hebben ze ook leuke abo's mee, en een los toestel is ook nog te betalen.
De look a like van een blackberry ,alleen ik vindt m veel fijner. Mam's heeft m!

@Birgit, ah die foto van Blacky en Joerie is echt schattig. Lastig dat Joerie deels door zn bouw ook niet verder komt..
Ah en Indy is ook mooi geworden zeg! Hoe oud is ze eigenlijk?

@ Margriet, oké! En als je haar over 2 jaar wilt laten dekken, wat voor hengst wil je er dan op? :)
En wat een prachtomgeving zeg voor Razzle (en de andere). Die zal je inderdaad wel een heel stuk groter, maar vooral breder terugkrijgen! :))

@ Elizabeth: Schaam je niet voor prepaid, dat heb ik ook al vanaf toen ik mijn mobiel had en nu nog steeds, haha :D.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 11:34

Meld mij ook weer eventjes!

Niet veel bijzonders te melden, behalve dat ik besloten heb om Lotte te verkopen.
Heb nu Simba en Lotte en merk dat ik eerder Simba pak om te rijden dan Lotte, dus vind dat ze beter verdiend..
Wel moeilijk, maar denk wel de juiste keuze...

Hoe gaat het met iedereen hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 12:34

Met mij gaat het wel aardig, :j
Jammer dat je Lotte verkoopt, maar wel een goede beslissing (denk ik).
Veel succes met de verkoop en ze krijgt vast wel 'n goed plekje!

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 12:55

Ik heb even incje profiel gespiekt Michelle. Lotte is wel een hele leuke pony om te zien zeg! *D

@ Birgit: Je kunt hem inderdaad beter nu verkopen dan over een paar jaar. Nu kan er nog een keertje iemand op beginnen en er een heel eind mee komen. Lastig hoor. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:07

Hoelang heb je hem dan gehad Birgit? Anderhalf jaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:16

Oké , van al dat ziek zijn wordt ik echt heel lui. Ben al vanaf 9 uur wakker, en na 4 u en een kwartier nog niet gedoucht.. :P

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:29

Kan me voorstellen dat je daar vreselijk lui van wordt, en je kan gewoon zo weinig doen..

Ik heb Omar in juli 2008 gekocht, dus heb hem straks 2,5jaar. Blacky heb ik ook ongeveer 2,5jaar gehad (waarvan ik het laatste half jaar Omar ook al had).

Indy is nu 5jaar, net zo oud als Adagio.

Michelle, jammer dat je hem gaat verkopen. Maar ik denk dat je dan inderdaad wel de goeie keuze neemt :(:)

Hmm, ik moet maar eens snel mijn stukje inelkaar prutsen voor het boekje van de vereniging. Moet een stukje schrijven over de Groninger en Nederlandse Kampioenschappen. Vind het nogsteeds hartstikke jammer dat ik daar verder geen foto's van heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:32

haha ja, maar mn vriend komt vanmiddag (alweeeer, hoe lief!) en moet dan wel klaar zijn, :P.

Wauw, alweer 2,5 jaar! Kan ik me bijna niet voorstellen, haha. Volgens mij toen het hier nog actief was had je m een jaartje ofzoiets? :P

Ben je nu al thuis?!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:51

supertammy schreef:
Ik heb even incje profiel gespiekt Michelle. Lotte is wel een hele leuke pony om te zien zeg! *D

@ Birgit: Je kunt hem inderdaad beter nu verkopen dan over een paar jaar. Nu kan er nog een keertje iemand op beginnen en er een heel eind mee komen. Lastig hoor. :(:)

Ze is ook echt een leuke pony :j
Maar ze staat nu gewoon te veel stil, terwijl ze het leuk vindt om iets te doen.
Ben vorig weekend naar buiten geweest met een groepje en dat vindt ze echt geweldig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:53

Nou ik ga nu douchen hoor, heb mezelf zo ver gekregen :)) Tot zo!
Het stormt hier echt niet normaal hard.. bah.. ben blij datik de de deur niet uithoef..