ben je nu net thuis? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben je nu net thuis?
Ga je omar nog rijden vandaag?
En dat meisje is al snel met hem wedstrijden gestart, en nu al M2! Helaas gaat dat nu ook wat minder, hij heeft weer een beetje de zelfde problemen als waar Jeanne toen in de M2 tegenaan liep. Maar ze traint nu lekker door en is helemaal gek op hem.
Is voor je zus ook wel een verschil met Joerie dan, haha
Waar liep Jeanne dan in tegenaan in de M2? Sorry als ik het vergeten ben of als het privé is, haha. 

Ik vind hem wel een unieke verschijning met die kleur en dat staartje.
Ik ben wel heel benieuwd wat voor kleurtje hij uiteindelijk wordt, door zn aparte staartje. 
Hoger kan ik niet meer komen (nouja, instructeur wou mij naar het Z2 paarden hebben, maar dat zie ik niet bepaald zitten..), en ik denk dat Omar het ook fijner heeft om nog aan 1 iemand alles te leren. Ik heb ook zoveel van hem geleerd, dan kan er na mij nog mooi iemand zoveel van hem gaan leren, en lekker weer vanaf onder aan beginnen met wedstrijden. En als hij dan net zo'n mooi plekje als Blacky krijgt dan voelt het bij mij ook wel goed.
Samsung star Qwerty is echt niks. 

. 
.
supertammy schreef:Ik heb even incje profiel gespiekt Michelle. Lotte is wel een hele leuke pony om te zien zeg!![]()
@ Birgit: Je kunt hem inderdaad beter nu verkopen dan over een paar jaar. Nu kan er nog een keertje iemand op beginnen en er een heel eind mee komen. Lastig hoor.