Wat een leven is hier weer!! Kwam deze toevallig weer tegen en meld me dan ook maar weer als oudlid Dan al wel 2jaar geen nfje meer, maar ze blijven altijd leuk!
Haha ja sorry Jorine, ik was er net weer vandoor Ja is echt weer te lang geleden he! En dankje, hij krijgt nu ook eindelijk body
Zo, de tijd gaat inderdaad echt snel..
Wat heb je weer een geweldig ava Jetske!
Maar ik moet nu weer naar school toe.. En ik moet even op tijd komen want anders mag ik een hele week om 7.45 op school zijn (en dat is helemaal vreselijk als je 20km moet fietsen, en ook nog eens op 1dag na altijd eerste uur vrij bent..)
Hij ziet er zeker goed uit, hij heeft ook wat meer spiertjes gekregen als je het vergelijkt met vroeger. Zo zie je maar dat veel weidegang een paard echt goed doet!
haha ja, maar ik kan het me nog wel herineren Elizabeth haha. Verder alles goed met ze?
Ik hoop het ook voor je daphne! Hier regent het niet, wel verschrikkelijk koud. Moest daarnet even ijs uit de koelkast in de schuur halen, ik was kouder dan het ijs geloof ik haha
Hoelang doe je daar dan over? Ik fiets 10 minuten.. Ah ik moet zo naar de kapper, maar moet nog douchen en heb half 1 een afspraak.. nah doe ik daarna wle, haha alleen nog even opmaken enzo!