Hier ook regen... bah bah bah... Wist gisteren al dat het ging regenen... dus heb mn zadel en hoofdstellen e.d. maar meegenomen naar huis om te vetten...
Haaay . Vanmorgen(vroeg ) concours gehad. Had 180(binnen) en 183(buiten). Had wat mij betreft wel andersom gemogen. Binnen liep ie veel fijner . Maar hij was buiten ook erg braaf, beetje sloompjes en met een blik van; "Maar ze hebben hier lang gras, dat moet korter " liep meneertje rond. Maar dus weer 2 winstpunten erbij . We zijn nu al B+9 in 8 proefjes . Knappe jongen.
Geen paardrijd weer vandaag!? Het was heerlijk weer Hele dag droog, zelfs nog met zonnetje erbij. Voelde me vandaag zo brak (lag gister pas, euhm...rond 4e in bed ) Hoofdpijn, keelpijn, last van mijn nek/schouder/rug, mijn arm doet pijn *Zucht...
Niet gereden, Juul & Far maar ff gelongeerd. Hier mijn knappe Juultje
@ ....?? (naam kwijt): Wat een lekker koppie heeft Kyla zeg! En van die lieve oogjes. @Daphne: Gefeliciteerd met je winst. Netjes hoor! @ Josca: wat een geweldig mooie foto's. Vooral met die wilde manen erop! Echt heel mooi!
Ik heb net mijn pony gewassen en gevlochten voor de wedstrijd morgen. Ik heb nu wel een beetje last van zenuwen.