Thankyouu Ik ben ook wel heel blij met hoe ze er nu uit ziet. Ze is broodmager geweest toen ze Veni kreeg, hij dronk zoveel melk, hoeveel ze ook at ze kwam niet aan, ze werd eigenlijk helemaal leeg gedronken en nu is ze eindelijk weer op een redelijk gewicht
waaauw allemaal knappe paardjes van Jullie ! moet binnenkort ook maar eens foto's maken van Sandor , k loop achter met de geshowde foto's ik ga maar eens richting bedje, tot morgen allemaal ! xxx
Ik heb vandaag niks met Bo gedaan, geen tijd gehad Ben met school naar den haag geweest en naar de 2e kamer en zo binnen geweest en ook nog een minister gespot waar ik mee op de foto sta. We hadden heel de weg naar huis file, we zijn om 16:00 aangereden en ben pas net thuis Nu eindelijk vakantie
Me benen zijn al zo gesloopt en ik weet niet of me vader mee kan naar de binnenbak want die mensen zijn op vakantie, en ik kan Bodea nergens vast zetten om de poort en bak open te maken
Normaal blijft ze wel staan, maar ik moet dan eerst de sleutel binnen gaan halen en als ze mij niet meer ziet wordt ze onrustig en dan weet ik niet wat ze gaat doen haha
Ik had vanmorgen Bodea gereden, ging goed! Ze had er zin in Ben net even naar het gareel geweest, me slof opgehaald en een nieuw springzweepje gekocht. Ik ga zo vast aan de stallen beginnen en dan voetjes wassen en der staart wassen want heb morgen wedstrijd, dan eten, douche en op verjaardag