Mijn oefenspringen zit er weer op Er was helemaal niemand, dus ik was best snel klaar want hoefde op helemaal niemand te wachten, parcour ging goed! Alleen de bodem was best zwaar..
Noor, hoe ging jou les? Ik heb me startlijst ik moet rond 10:20/10:30 dus dat is al best wel vroeg
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Scherm van mn iphone is net kapot gevallen Hij zat in mn vest, ik pak mn vest, telefoon valt op de grond, kapot...
Laura actie! haha
Pippelinos
Geplaatst: 25-04-13 18:15
vandaag was ik vroeg uit, en ben uit school met een paar vriendinnen naar de stad geweest. met lege handen thuis gekomen
net maar even wat foto'tjes gemaakt ~ bodea werkte niet mee, galop, galop, galop en rare sprongen ~ de ene kant was schaduw --> te donkere foto's andere kant was de zon --> overbelicht ~ foto's zijn op een of andere manier niet heel scherp.. dus geen geslaagde foto's maar ik deel er toch een paar
tja soms denkik dat ik een hert ben
check mijn benen
baal er echt van dat ze niet scherp zijn, sommige zijn bijgesneden
ah jammer, krijg net een mailtje dat den dungen springen 4/5 mei is afgelast door te weinig inschrijvingen tja er is die dag een dressuur selectie in de kring.. zal ik de gok wagen en mee rijden met de selectie in de L2? moet dan alleen even me vader overhalen want volgende week zaterdag is dan die selectie en zondag gaan we naar Turkije, maar als het meezit mag het wel want nu was het het zelfde alleen de selectie is een stukje verder weg haha