Pfff paar dagen afwezig geweest. Heb het erg druk... te druk... loop al een aantal dagen met knallende koppijn rond. Moet nu echt rustig aan doen, anders loop ik straks overspannen op mn bruiloft rond...
Heb vandaar ook nog niet bijgelezen. Wat heb ik allemaal gemist??
Ben gisteren wel lekker wezen knuffelen bij Rosa en Razzle. Razz groeit zo ontzettend hard (had hem dan ook al een week niet gezien... belachelijk). Hij wordt nu echt schimmeltje....
Ik had gister het eerste rondje 1 balkje en in het tweede een stop en een balkje.
Emily_
Geplaatst: 13-06-10 18:09
Netjes! jullie zijn echt een mooi team
marrie1996
Geplaatst: 20-06-10 12:06
Goedemorgen mensjes hier.. Geeen idee of ik hier de vraag kan stellen, maar wie weet kunnen je jullie me een eindje opweg helpen? Okee even stomme poedersuiker inleiding maar mijn vraag was; waar hebben jullie je NF gekocht? mn ouders willen heeel misschien een pony voor mn zusjes (zie mn onderschrift, dan weet je waarom niet voor mij), mn moeder wil het liefst een NF'je. Nu zijn ze dus opzoek naar een grote maat Nf.. Ze hebben wel wat eisen; - Grote maat (rond de 1.50) - Sportpony type.. - Goede stamboom - Max. 4000 euro
marrie1996: ik had mijn nfje gewoon op internet gevonden, als je op marktplaats en sporthorses kijkt kan je hele leuke vinden!
En ik vond net een nakomeling van Blacky Die staat te koop in Denemarken, geen idee wat voor niveau die is ofzo want ik snap niks van Deens en kan het ook nog niet vinden hoe het daar in Denemarken allemaal zit. Maar wel even leuk om die foto's te zien http://www.heste-nettet.dk/markedsplads ... is/267994/
Zooo lekker dood hier Ja de pension stal bevalt prima! Heb 25 september clubkampioenschappen en 23 oktober weer voor het eerst starten in het nieuwe seizoen! We gaan nu voor de L1 nog 2 winstpunten in het B. Rijden gaat steeds beter, al heb ik wat moeite met doorzitten op Mach. Hij heeft van die korte stapjes wat niet lekker is uit te zitten