Welkom Laura. Leuk paardje heb je daar. Alleen jammer dat ze weg moet vanwege je studie. Als ik het geld en de plek had, had ik haar misschien wel gekocht. Net al vele andere paarden en pony's
Hoe bedoel je 1 rondje normaal kunnen zitten? Klinkt bijna alsof Jewel rare dingen is gaan doen toen je er op zat.
Met Boelie lijkt niks meer aan de hand te zijn. Gistermiddag nog even gestapt en man wat was hij vervelend. Hij barstte van de energie volgens mij, maar goed. Dat had ik van te voren al kunnen weten, omdat het natuurlijk een jong paardje blijft. Gistermiddag hebben we ook besloten meneer weer bij de Friesjes er bij te zetten en het ging boven verwachting goed. De Friezen zaten niet achter hem aan, Boelie kon z'n energie kwijt en meneer lijkt niet echt geleerd te hebben van zijn blessure, want hij stond zo weer achter een van de konten van de Friezen geparkeerd Gelukkig verder niks gebeurd, anders konden we hem zo weer in stal parkeren vrees ik. Heb een paar fotootjes van gisteren.
Bokkend door de paddock heen, hier te zien dat hij op zijn 'gewonde' been steunt
Echt heel soepel oogt hij niet zo
En alsof niets gebeurd is, had hij zich later tussen de twee Friezen in geparkeerd. (andere kant van de paddock lag ook een hoopje hooi, maar zo heel slim is hij niet )
Vandaag is het even niet rijden of longeren of wat dan ook voor mij, ik moet leren leren leren wil echt een goed punt voor geschiedenis en heb morgen ook een wiskunde pw waar ik echt 0,0 van snap en dan ook nog een berg huiswerk, gelukkig is een Engelse toets als weggehaald anders was het nog meer.
Ik ga straks Floortje trainen! Moet even de puntjes op de i zetten voor zaterdag. Dan heb ik weer wedstrijd! En afgelopen weekend had ik ook wedstrijd en toen had ik nogal veel commentaar gekregen... Dus nu moet ik eventjes goed oefenen
Ik had dressuur dit weekend 185 en 6e eerste 5 hadden prijs, en 184 en 5e en eerste 4 hadden prijs beide keren er dus net buiten maar ben er blij mee want het gaat eindelijk weer beter, want het heeft een periode echt slecht gegaan.
goedzo! klot het is een gaverd! mijn zus heeft al een heel schema gemaakt outdoor 2013 L1 indoor 2013 l2 outdoor 2014 M1 indoor 2014 M2 en outdoor 2015 Z1 en dan mag ik hem
Zozo hoge eisen! haha! Ik heb ook het doel om deze zomer nog L2 te worden! Zodat ik als ik wedstrijd bij mijn oude club eventjes kan laten zien hoe goed de les is waar ik nu rij !