haha dat viel mij ook op ik ga zo brad ff vlechten en dan weer naar huis omkleden en dan op concour.
Jetske
Geplaatst: 16-05-10 15:58
Succes met je examens Daphne!
Vandaag M1 debuut met Las gereden. Drie dagen terug nogal onverwacht onze laatse drie winstpunten (205&189) in de L2 gereden. En dus twee dagen de tijd gehad ons voor te bereiden, want ik wilde meteen over Proefjes oefenen ging goed. Vandaag liep hij minder dan de vorige dagen, maarja. Punten waren 184 en 181! Dus eerste twee winstpunten zijn binnen !
Ik had gister weer wedstrijd, hij mocht net wat meer impuls dat hij wat meer zou showen maar kreeg het er niet uit. Hij was gewoon een beetje sloompjes, niet echt sloom maar niet zo als normaal. Nouja, verder wel weer fijne proeven gereden met hele goede stukken dus was weer heel tevreden! En kreeg 193 en 189 punten en daarmee 1e en 2e prijs!!
Ik had vandaag in kootwijk 1e proef ging echt slecht. Het waaide heel hard en ik kon het slecht horen.. Dus verkeerde kant op en in de galop was hij erg lastig. Erg bokken en weg lopen via de buitenschouder enzo.. Hier 185 punten en 13e van de 32..
2e proef ging stuk fijner. Galop ging ook goed en ja hier en daar geen mooie figuren gereden enzoo maar goed genoeg voor 186 punten 12e van de 32.