Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of overal was xs er al uit, ik heb nu dus maar 1 ding.
was echt super gezellig en omg wat zat daar een leuke jongen
jammer dat alle Brabanders en die leuke jongen er bij de arena uitgingen, het was echt heel gezellig met hun allemaal haha
'even lachen jongen' nee grapje
en hoe gaat het met je teen?
noorhermans1 schreef:ehb je nog nooit wat opengehaalddat doe ik dagelijks, ik zit helemaal vol met littekens
succes bij de smid! ik hoop dat het helpt ja!
ik heb net maar mijn alstars uit de kast gepakt en nu gaat het al een stuk beter
Hoe vaak dat ik vroeger met jurkjes, rokjes of korte broekjes op me knieën gevallen ben. En heb ook blijvende rugklachten door een val van een pony op een manege, omdat ik verkeerd terecht gekomen ben en meerdere spieren en botten goed gekneusd waren. Dokters zijn er na 9 jaar nog steeds niet achter of er nou een wervel niet goed zit, of dat het iets met de spieren/zenuwen is dat mij dwars zit.
Dat Boelie veel respect heeft voor het draadje. Hoorde gisteren toen ik daar kwam dat meneer 2x door het draad heen gerend was om vervolgens als een gek rond te rennen en daarna melk te zoeken bij de hengstige merrie. (nee, ik snap die reden ook niet waarom hij melk zoekt bij een hengstige merrie XD) Dus met moeite heeft de eigenaresse van de Friesjes meneer gevangen en op een wei verderop gezet. Ik dacht echt, nu is het afgelopen. Nu beginnen die hormonen te erg te worden. Dus ik s'middags Boelie halen. Niks aan de hand. Ik kon zo z'n halster omdoen, waar die eigenaresse Boelie echt voor in een hoek heeft moeten zetten voor ze hem kon pakken. Ik kon er rustig mee terug naar stal wandelen, zelfs met een opvallende felblauwe emmer wat ik mee nam van de wei. Eenmaal in stal kon ik z'n halster zonder problemen en hoofdschudden afdoen. En toen hij aan de beurt was bij de hoefsmid kon ik hem ook weer zonder problemen pakken en meenemen. Dus ik snap niet goed waarom hij zo wild heeft moeten doen bij die eigenaresse. Misschien dat hij goed tot rust heeft kunnen komen op de wei, waar hij alleen kon kijken naar de paardjes van de buren.
Alleen bij het laatste achterbeen begon hij een beetje terug te trekken, waarschijnlijk omdat hij er genoeg van had om weer zo lang stil te staan
Dierenarts was ook heel erg te spreken over Boelie. Dat hij zich bijna op de grond liet vallen voor de hoefsmid als hij een been optilde en dat hij een D-pony werd en verder heel braaf was voor een hengst. Dus hij heeft er weer een favoriet bekappaardje bij
maar meneer heeft de kijk-eens-hoe-knap-ik-wel-niet-ben-en-hoe-goed-ik-wel-niet-kan-bewegen look ontdekt...... Patsertjes heb ik toch in de wei
. Ik had trouwens mijn haar nog wel gedaan alleen ik had donkerblauw en dat was evht heel lelijk geworden.... Dus iik heb geen foto.... Ik heb nog wel van een paarse dip
ik moet vanavond opassen en dan volgende week, dus dat word lekker veel geld. Voor HE3!
sorry dat ik dagen wat afwezig was, heb twel een beetje gelezen allemaal.
duurt nog wel even (25 mei), maargoed heb er nu al zin in ! is lang geleden hihi. B springen en gewoon een B dressuurproefje (:
Komt een bak in die wei, zodat we een eigen bak hebben en niet tussen de hindernissen door moeten slalommen bij de buurvrouw. Of ja, de eigenaresse met de Friesjes dan waar ik af en toe ook eens een keertje mee rij. Met Boelie hoeven we er nog niet tussen door te slalommen
En aangezien hij gisteren, na het bekappen, weer bij de merries gezet is geworden en meneer niets anders deed dan flemen en zoeken naar melk
Hadden me maar besloten om hem dit weekend gewoon er bij te zetten. Het hele weekend op stal houden is natuurlijk ook niks en hij is te klein om raak te dekken, mocht hij eindelijk snappen wat die Fries nou wilt
Of de Fries moet voor hem gaan liggen
Maar dat hengstige zal dit weekend ook ongeveer ophouden, want normaal zijn ze een kleine week hengstig en dat is toch al bijna afgelopen nu. 

Lijkt mij ook een erg leuke discipline voor zo nu en dan eens tussendoor. Zeker dat onderdeel van western. Kun je altijd veel van leren voor eventuele buitenritjes.
Ik merk aan ze dat ze die ruimte eigenlijk wel missen.
was niet ontspannen te krijgen was hier eigenlijk al best bang voor omdat het de eerste keer buiten dressuur is en dan is alles spannend
184 punten als dit niet was gebeurt dus eigenlijk prijs gehad maar ik heb er weer 2 winstpuntjes bij dus ik kan over.