mijn pony Gideon`s Dimitri is nu net 16 geworden. en mijn vorige pony Fury`s Wendy is 29 geworden, maar die hebben we helaas in maart in moeten laten slapen aan artrose..
Misty, mijn oude pony, is sowieso dertig ondertussen, misschien zelfs nog een paar jaartjes ouder. Haar NRPS-vriendje is dit jaar 34 geworden. Allebei taaie rassen/stamboeken!
Popeye13
Geplaatst: 06-10-10 14:13
mijn lease pony is nu 10, maar zoals heel veel NF's hier onder gedraagt hij zich ook af en toe nog als een 4 jarig paardje
Mijn forest, Meinkamps Juliana, is inmiddels 31. Ze staat lekker te genieten van haar pensioen.
khalid
Geplaatst: 19-10-10 16:03
die van mij is al dik in de 20! Hoefsmid en dierenartsen die in zijn mond kijken zeggen dat hij al wel richtig de 25 is! Hij heeft verder geen papieren o.i.d. dus weet het niet precies. Maar ik heb wel 'n oudje in ieder geval. Hij heeft sinds nov. 2009 ernstige artrose en is sinds dien met pensioen. Ik reed elke dat met hem buitenritten. Nu pak ik hem ongeveer 'n keer of 2 a 3 per week en rij ik een klein rondje op hem alleen met hoofdstel om en zonder zadel. Hij is nog steeds geweldig en heeft er nog altijd veel zin in!
chicominora
Geplaatst: 20-10-10 22:27
Mijnes is nu precies 3,5 jaar! en super braaf, echt een lievertje, met soms wat aparte buien, haha!