Zadelmaker kwam vandaag. We hebben een zadel mee naar huis genomen. Zaterdag ga ik kijken of ik hem fijn vindt. Hij past iig op jackson En als alles goed is gaan we zaterdag het zadel kopen.
Pippelinos
Geplaatst: 04-01-13 00:03
Leuk! Nu hopen dat jij hem fijn vindt haha
Bij mij komt 14 januari ook de zadelmaker om op te vullen
JC Saphir dressuur 17,5 inch en medium boom Rossner Amerika spring 17 inch en medium boom Wil graag een Hulseboszadelm, maar eerst maar ander paardje.
Pippelinos
Geplaatst: 04-01-13 00:18
Ik heb 2 zadels:
Dressuur: chamberlain latina, 16,5 inch, en boommaat m geloof ik maar je kan de boom wisselen ( is wel gewoon een lederen zadel) is een zadel met een speciale vulling .
Springen: prestige type weet ik zo niet, 17 inch volgensmij maar is vrij ruim en boommaat m geloof ik
Allebei zwart van kleur allen met springzadel heeft zo'n witte rand
Ik had 2 zadels. Een wintec en een global. Maar die zijn echt naar. Dus zadelmaker gister geweest en we zijn op een 16,5 inch jc junior zadel uitgekomen met medium boom. Dat zadel past goed op jackson en nu nog even kijken of ik er ook lekker op zit. En dat ga ik morgen doen omdat ik dan les heb en dan kan mijn lesgeefster ook haar mening uiten
leuk! hoe ging het? ik heb dadelijk les, whoops, papa had gister de stallen niet ged dicht gedaan... waren ze uit gebroken... gelukkig kwam mijn zus laat thuis en heeft ze weer gevangen
Pippelinos
Geplaatst: 04-01-13 17:49
Jaa ze liepen allerijl wel fijn
Gelukkig maar, anders was je ze dadelijk echt kwijt