Monte-mare was gaaaaaf!!! Lekker met Patrick (buddy) in de sauna geweest! en 2 super duiken gemaakt!! Zie voor foto' s mijn hyves!!! jeaninevdk.hyves.nl
ga nu slapen!!
Eline sterkte!!
Mooie roze deken zag ik voor bij komen!
En ik zag 2x 186 punten van Robbert voorbijkomen ff snel! Super joh!!!
_helga_
Geplaatst: 18-03-09 08:24
haha supper liedje robbert.. zal ik de kleding ontwerpen? op welk paard?
gister les gehad, en Omar stelde zich toch aan hij durft zn brokken al niet op te eten, want de stal is wat verbouwd zeg maar en nu zit er tralies tussen de 2 hokken, en dat vind hij doodeng maar nu was hij zo in de stress dat hij op les ook alles eng vond sommige stukken liep hij ook wel heel lekker
en we hebben eergister het nieuwe paard van mn zus opgehaald er was toen net gebelt dat hij was goedgekeurd, dus snel hok bouwen, en ophalen maar nu staat Joerie in het tijdelijk hok
zal even een foto zoeken, hij heet trouwens Adagio, is iets van 1.73m, ruin, bijna 4, een maand onder het zadel, en heel lief
Vandaag bij bradley wezen kijken Hij is echt lief in de omgang joh.! Staat echt super stil met opzadelen enzo Met rijden moet die nog een hoop leren maar volgens mij leert hij heel snel Linksom gaat al erg goed maar rechtsom vind hij de deur ofzo eng.! En volgende week woensdag mag ik erop. Even kijken hoe dat gaat. Ik laat zo wel even een foto zien van hem
leuke foto's Remke Bradley is echt een super leuk beestje!! hoe groot is tie?
Jeanne heeft vandaag al op Vossie gereden nouwjaa, is nog niet echt helemaal rijden opzich kan nog niet zo lang en veel enzo maar hij was heel braaf en Omar durft al weer heel voorzichtig een beetje uit zn voerbakje te eten weet niet of hij al wel durft te drinken, dus zal zo even een emmer water brengen voor de zekerheid
Ik had vandaag spring les en mijn pony begon opeens alles te weigeren. Terwijl het maar 60 cm was ofzo en we normaal 1 meter springen en dan weigert ze echt nooit. Toen kreeg ik opeens heel veel pijn in mijn rug en kon ik niet meer verder springen. Nog wel even een paar keer gesprongen over die hindernis die ze steeds weigerde.