Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SanneKyla schreef:Hahaa, jaa ik ben nieuw.. vind jullie wel lief hoor, ik mocht Kyla al niet op het taxatierapport plaatsen maar hier mag ik gewoon meekletsen
Eva_Arno schreef:natuurlijkwaarom mocht dat niet?
Citaat:woeliej schreef:
halfbloedjes mag je hier niet plaatsen, is alleen voor volle foresters en je moet sowieso eerst 3 anderen taxeren
Citaat:Dan niet,, adios
Winx schreef:Ik weet het ook niet van Winx, ze is gewoon volgens mij alles wat. Maar boeit mij niets, ik ben super blij met haar ondanks alles wat ze doet. Daarentegen mijn buurmeisje met een volle welsh heelmaal goedgekeurd enz, is veel moeilijker is veel te druk niet fijn te rijden af en toe. En nog wel wat, ze hebben het niet leuk zij vind het ook niet leuk meer. Nou heb ik dan toch liever een paard wat past met karakter dan een goedgekeurd ras
SanneKyla schreef:Veel gezelliger hier!! Kom ik bij het nieuwe deel (Door schrijven jongens) wel met een foto van Kyla ?? HahaLijkt me leuk!!
Winx schreef:Ik heb vandaag weer voor het eerst sinds een half jaar ofzo in de buitenbak een rondje gestapt, Winx was super braaf schrok niet van alle vogelsDaarna gestopt voor het goede gevoel en omdat ik daar nu even liever niet val, want vorige week binnen nog gevallen
en al te vaak buiten van haar gevallen en er liggen net houtsnippers in de bak en iwl niet de eerste zijn om ze te testen
SanneKyla schreef:Winx schreef:Ik weet het ook niet van Winx, ze is gewoon volgens mij alles wat. Maar boeit mij niets, ik ben super blij met haar ondanks alles wat ze doet. Daarentegen mijn buurmeisje met een volle welsh heelmaal goedgekeurd enz, is veel moeilijker is veel te druk niet fijn te rijden af en toe. En nog wel wat, ze hebben het niet leuk zij vind het ook niet leuk meer. Nou heb ik dan toch liever een paard wat past met karakter dan een goedgekeurd ras
Mee eensOok al is Kyla ook niet altijd even makkelijk,, maaarrr....... dat houd het rijden leuk! Toch??!
Eva_Arno schreef:je moet eens voor fotos regelen janinke
SanneKyla schreef:Winx schreef:Ik heb vandaag weer voor het eerst sinds een half jaar ofzo in de buitenbak een rondje gestapt, Winx was super braaf schrok niet van alle vogelsDaarna gestopt voor het goede gevoel en omdat ik daar nu even liever niet val, want vorige week binnen nog gevallen
en al te vaak buiten van haar gevallen en er liggen net houtsnippers in de bak en iwl niet de eerste zijn om ze te testen
Hahaa nee, dan verander je in een egelniet fijn
SanneKyla schreef:Winx schreef:Ik heb vandaag weer voor het eerst sinds een half jaar ofzo in de buitenbak een rondje gestapt, Winx was super braaf schrok niet van alle vogelsDaarna gestopt voor het goede gevoel en omdat ik daar nu even liever niet val, want vorige week binnen nog gevallen
Winx schreef:Eva_Arno schreef:je moet eens voor fotos regelen janinke
ja zal ik binnenkort even doen, moet met mooi weer anders zie je en niets in de binnenbak en ga niet in de regen buiten rijden als ik ook binnen kanook al regent het binnen ook
Winx schreef:Eva_Arno schreef:je moet eens voor fotos regelen janinke
ja zal ik binnenkort even doen, moet met mooi weer anders zie je en niets in de binnenbak en ga niet in de regen buiten rijden als ik ook binnen kanook al regent het binnen ook
SanneKyla schreef:Hahaa, jaa ik ben nieuw.. vind jullie wel lief hoor, ik mocht Kyla al niet op het taxatierapport plaatsen maar hier mag ik gewoon meekletsen
SanneKyla schreef:SanneKyla schreef:
Mooi dat ze zo braaf was trouwens! Kyla heeft laatst ook een hele buitenrit aan de teugel gelopen maar nu word ze weer veel frisser. Ze hebben de lente in hun bolMijn kat heeft daar volgens mij ook last van (die heeft ook leren bokken
)
SanneKyla schreef:Winx schreef:
Binnen regen??Haha